nenno

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 11 maj 2013 16:53

Saras bil funkade inte idag, vaknade när hon kom hem O h berättade att bilen rök på vägen hem från stan men hon körde ändå! Kl va väl 5.00 så det är typ det jag minns att hon berättade!

Så om bilen hade funkat skulle hon kommit hem ikväll egentligen men det blir ju inte så längre utan hon sover kvar hos någon arbets kompis sen åker hon till övik imorgon så ser inte henne förens vi åker på onsdag ! Oooh Konstigt! Hihi jaaaaaaa vad glad jag blir snart snart snart!!!!

Alanya information la igår ut Björn - Alanya på Facebook och man blir ju så otroligt taggad O glad av den låten !
Så blir att sätta den på om om om om och om igen på onsdag ! Oh fira med lite bärs O cider kanske (; hihi

Men jag har hört .... lol att man inte kommer på planet om man är för ful ,.. lol igen så mkt som YOLO!
Men men aldrig hänt mig (; eftersom jag är så skötsam av mig ! .... Not ! Men ändå !!

Jobbat 8.30- 16.00 idag så sitter på bussen på g till Nynäshamn för att få en kort paus i solariumet för att sedan gå till Hélène( bjuden på middag ) och hon skulle överraska mig med någon dryck!
Sen blir det hem, se om mamma fixat någon flyttkartong till stora ljus lycktan! Så då blir det att packa in den (:
Sen hoppa i säng O jobba i morgon again ! Sen bara jobb kvar måndag och tisdag! Sen färdigt!!


<3

120

Av Jennifer Johnsson - 11 maj 2013 08:27

Trodde aldrig att jag skulle komma så långt i mitt väntande på att få flyga!
Har väntat sedan jag kom hem O h räknat dagarna, väntat alldeles förlänge ..... Alltså 120 dagar! Det är mycket många timma det!! Men nu är det bara 5 dagar kvar! Och då har man landat i ALANYA vid denna tid !! Åååh blir bara så glad när jag tänker på det, bara pirrar i kroppen!

- töntigt va?? :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards