nenno

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 15 maj 2013 23:22

Inte illa köpte vi en choklad bit för 5 kr fick vi köpa öl för rikskupongerna (; damn Good !!

Inte fan fick man med sig en klädstege heller ! Den var för lång! Hur ska jag veta de ? Hello! Turkish Arlines special bagage .... Aldrig fått betalat förut men lik som fan fick man göra det idag, eller ja snälla mamman gjorde det ! Tack <3 övervikten med Turkish Arlines vart 2300 kr ! Ja lite var från Saras sida oxå ((;

Men nu sitter vi och dricker öl! Gott gott, mamma är rädd att Sara och jag inte kommer på men så mkt hinner vi inte dricka :D

Hörs i morgon kväll kanske om grann huset inte har byt internet kod ! Då får jag köpa en öl till Ali så går det nog bra :D

Puss O kram

Av Jennifer Johnsson - 15 maj 2013 20:18

Där bak har vi inte något foto ^^
Nu är det på riktigt! Mot Turkey !!

Av Jennifer Johnsson - 15 maj 2013 18:58

Så där ja, allt bagage är inne i bilen nu måste man ba vänta en timma tillls vi åker, ska ba får plats med 5 st oxå IN DA CAR....

Nu önskar jag mig själv och Sara lycka till med bagaget och ingen över vikt kommer att ske I HOOOPE !!

DUM DUM ÄLSKA LÅTEN <3

Av Jennifer Johnsson - 15 maj 2013 09:40

Precis slutat jobba eller ja för 30 min sedan !
Känns helt okey men kommer sakna alla på jobbet!

Men kommer nog ha det ganska bra ändå!
In en snabbas till stan oh sedan in till Haninge så åker jag O Sara med mamma hem blir att tejpa ihop flytt kartongen, bära ner resväskorna och försöka att inte göra massa hål i trappan !! Kanske ska be någon stark bära ner typ syrran hon blir alltid offret!

Sen massa mys med bästa Lynn <3 kommer sakna bebis !!!!
Sen har vi någon cider kvar, blir bra till grillningen ^^ höhö !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards