nenno

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 25 maj 2013 19:52

Tack till fina grannarna som kom över med süvari! Gott !!
Här trodde man att man var stökig och vild, men dem kanske uppskattar en ändå att vi kanske inte är så vilda som vi tror ? Eller så kanske dom menar att dags att tagga ner ? (;

Nu första riktiga middagen ute sedan vi kom, sen hem O sova, i morgon skall jag hålla en ridlektion för en 5 åring och rida hästen innan !

Finaste solnedgången syns inte på bild !! Han inte ta kort för bussen som skulle ta oss till Istanbul steak house kom precis när vi anlände till trottoaren !

Grekisk sallad O kyckling sallad är nu beställd och påväg in på bordet !

Av Jennifer Johnsson - 25 maj 2013 18:44

 Jaa jag hade ju inte gjort det bättre själv, för jag hade aldrig gett mig in i leken ;)
 

Av Jennifer Johnsson - 25 maj 2013 16:45


 

Vart 306 lira, 12 flarror vatten 8 cola 6 pack oboj dryck massa pasta, tvättmedel osv ......


 



Igår vart det utgång,, innan dess kom bönan Ali över och svepte vodka, även adem kom och hämtade sina saker, så fick vi skjus av honom in till centrum ! TACK

Hoppade av hos Bedo på solesiden eller hur det nu stavas eller heter ...... Vart en bärs efter som sara och jag redan hade blandat öl och vin hemma på balkongen så, skulle bara hälsa på Hakan på Istanbul, men då vart det tydligen drink afall så slog vi till på en varsin mojito !
Sen for Sara ja o bedo till Queens Garden det var fullsmockat menklämde oss in vi ett bord kl va ju ndå typ 01..00 sen kom Hakan lagom till vi hade drukit klart och for vi till Hollywood club, där tvättmaskinen hade börjat jobba sen kom bedo och hämtade mig och sara Terr ringde mig, kändes som dom trodde jag blivit kidnappad? 

Nooooootie...

Sen vart det Bellman som vanligt, sen vart det Kumruuuuu <3  och även Serkan hängde med på fylle käk, tanken vart att vi skulle åka moppe hem men han hade lånat ut den till mustafa som skulle upp i borgen , men hans lur var avstängd eller så så efter en timmas väntan så gav vi upp och tog taxi hem ! Bästa Serkis !


Idag än så länge så har ätit frukos utanför Metro sen vart det stor handling.... För övrigt allt bra här fast sara och min mage e KAOS men det går över !

Möblerat  om lite i skåpen i köket, så vart ett vatten och läskskåp med massa godis o annat gott i och ett ba pasta skåp!


   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards