nenno

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 18 maj 2013 22:53

Vi har ju ändå varit här i 3 dagar men ändå har vi inte hunnit sola ännu !!

Konstigt !!
Sitter med och spelar om 5 lira var per skalle om top 5 med Sara O kamelen ! Så hoppas jag vinner 25 lira ^^ kan jag köpa mig en drink i morgon eller en flarra vin^^ hihi

Kan dom sjunga klart snart så vi kan gå hem och sova ??trötta Tjejer här !!
En dag i morgon oxå eller hur ?

Och du syster det är inga nycklar till lägenheten. Höhö kul ! Men du kommer inte in (; call me First!!
Kul att du har nedräkning:D

Av Jennifer Johnsson - 18 maj 2013 22:44

Vi har ju ändå varit här i 3 dagar men ändå har vi inte hunnit sola ännu !!

Konstigt !!
Sitter med och spelar om 5 lira var per skalle om top 5 med Sara O kamelen ! Så hoppas jag vinner 25 lira ^^ kan jag köpa mig en drink i morgon eller en flarra vin^^ hihi

Kan dom sjunga klart snart så vi kan gå hem och sova ??trötta Tjejer här !!
En dag i morgon oxå eller hur ?

Och du syster det är inga nycklar till lägenheten. Höhö kul ! Men du kommer inte in (; call me First!!
Kul att du har nedräkning:D

Av Jennifer Johnsson - 18 maj 2013 19:35

Igår började vi kvällen hemma med att sova lite Sen äta nuggets och sedan började vi dricka lite öl! (;
Sen bar det av till Istanbul steak house
I sen Vidare till Bedo O sen till queens garden O sen robinhood sen Bellman O sen åkte vi till Summer garden !

Nästa v ska jag ta tag i mitt liv inkl arbete ! Men man vill ju landa lite först! Hunnit träffat alla vänner nästan !
Hunnit mkt på kvällarna men mindre på dagarna ... Konstigt för i morse kom vi ju hem vid 5-6 sen satt vi uppe O snackade lite Serkan följde med hem för han hade druckit alkohol och det gillar inte hans mamma :P

Väntade på Serkan skulle få sluta jobba igår så kom det massa jobbiga typer i omgångar, tillslut gav jag upp och fick syn på seyfis pappa och gick till honom han sa lite fula ord så drog grabbarna ! Han visade vad han hade i fickan = peppar spray och att vi borde oxå köpa de, sen visade han sin järn stong som han hade ner tryckt i buskarna ! SÅ JÄVLA SKÖN !!!!
Han visade några sving som var bra att göra med stången ! Kul hade vi !!


Pratade me kamelen igår som sedan kastade sig på en 9 timmars buss resa oh sjukanmälde sig till jobbet! Var typ 9 månader sedan jag träffade honom <3 puss på dig! Saknat min älskade vän!!

Nu sitter Sara O jag på melani resturang ätit God mat hade tänkt att det skulle bli alkohol fritt idag men snart är det en drink på g ..... Hoppsan kompis!
Vi väntar även på kamelen som ska komma O kolla på Eurovision songcontest sen blir det hemgång lr ja tänkt så iafall !

Fortfarande inget internet får ta tag i det i morgon ? Men då är väl sånt stängt kanske ?


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards