nenno

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 8 maj 2013 20:34

Snälla ge mig !

Jag vill beställa 2 kg energi om det är möjligt som bara behöver räcka i en vecka om det är okey !

Shoppat klart burhans beställning O Emres så nu får det vara nog sista shoppingen blir på onsdag så kan jag ju möta upp Sara i stan oxå! Då hon kommer hem ifrån övik!

Måste ha en body mist från hollister ! Sen får jag vara färdig för jag orkar inte mer och jag bryr mig inte heller, har ju bara ett par nya skor oxå, kommer gå galant ! Får nöta ut var enda en så får jag köpa massor med nya till nästa sommar istl ! Daaaaaaaah ! Baaaaaaaaaah!

-hej då

??

Av Jennifer Johnsson - 8 maj 2013 09:13

Så där ja jobb 9-16 sen hinna hem tills Sara åker så jag kan åka med henne till stan, jag vill bara sova känner jag!!
Kommer ju inte bli så mkt av det inte ! Nääää för första kvällen blir det utgån i alanya, sen blir det att sätta fart ch träffa jobbet O ansöka om arbetsvisum O hej och hå skaffa turkisk bankkort, betala försäkringen osv osv !

Ooh vad allt känns tungt och stressat hela tiden !
Nää nu ska jag sluta gnälla !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards