nenno

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2014 22:00











Så har jag ju bara 1000 bilder till minst från den sommaren, men man kan ju inte ta alla heller då skulle inte alla bilder synas :P
Okey, kunde tagit massor som var mkt roligare att se, men inget jag vill ha med men dem här är mina favoriter med mina favoriter istortsätt från sommaren 2011. Tänka sig att Emre var en liten pudding en gång i tiden ^^mohhaha
Ja han i vita linnet är Emre han och 3 andra killar kom och hämtade mig på flyg platsen en morgon och alla hade varit o festat på Auditorium ett ställe som stängde kl 6  på morgonen sen hade dom farit till flygplatsen fulla som svin, kommer ihåg kottis somnade och dregglade för att han var så jävla dygnrak, men det var första gången jag träffade min kompis Emre, och det är jag glad att jag gjorde även fst han är som han är när han är full, men de e ganska kul det med, Emre och jag är inte som Kamelen och jag är att när vi är lite fulla börjar vi alltid bråka när ställena ska stänga om 15 min och då bråkar vi så Kamelen åker hem och jag åker taxin hem 15 min efter honom och det slutar nästan lika dant varje gång :P  o det är verkligen han och jag  ( vi bor nära varandra) så dom gångerna vi delar en taxi hem, då får vi nästan klappa händerna till varandra  ;) 
Och kamelen Älskar jag min lilla kurd vännnn   


S  

Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2014 14:24

Eller inte !! Men bjuder på den det är jag och toprak Och gönul, visar dom hur maskinen bara står och tuggar I väggen, JAG var mest rädd för att de var el bakom Och att jag skulle dö när vi satte upp smyckes skåpet!!!
Så güney fick ta över borrandet ^^

Av Jennifer Johnsson - 24 januari 2014 13:14

Just nu ångrar jag mig lite att jag inte tog morgon passet innan detbestäldes in vikarie, mn jag vet omjag hade gått upp 5.30 i morse så hade jag ångrat mig att jag tagit de passet 7-13.00 känns bara jobigt att ha sina timmar var nu, hehe men jag har ändå gjort lite idag ändå städat rummet hängt tvätt, tvättat en maskin som går nu, lagt in resväskorna på vinden, ätit frukost färgat ögoonbrynen och ögonfransarna o duschat, rensat lite kläder, slängt lite skräp som syrran hade inne hos sig.

Varit ute och rökt o busat med lynn och detta hade jag ju haft kvar att göra om jag hade jobbat morgon ^^hehe

Så idag blir det jobb 15.00- 21.00 sen ? inget sov? sjukt ont i kroppen eftersom jag red för 2 dagar sedan så träningsvärken den håller i sig det kan jag lova! Sjukt att de ska bli så, så många år som man har ridit både en o flera gånger på en dag, men att kroppen kan häng löst så fort, gör ju att det är jobbigt att rida, eftersom man vet vilken träningsverk man får, eller så är bara min kropp i hur dåligt skick som helst o känslig ?!
Om en timma är man på bussen till jobbet :/

Av Jennifer Johnsson - 23 januari 2014 13:04

En halv sten av mina problem har börjat lossna, tack för lite klarheter!

Idag blir det jobb 13.30-21.00
Längtar till lönen så man kan boka flygningen till norge! Och stoppa in halva påsparkontot (:

Varit Och hälsat på lägenheten och sophie (:

Av Jennifer Johnsson - 23 januari 2014 09:33

Dags att börja fylla på turkiet lådan med lite av härom dagens inköp!
Och två klänningar!

Av Jennifer Johnsson - 22 januari 2014 13:55

?dag har emre ringt skolan i alanya kursen skulle pågå juni,juli Och agusti ... Så ända bak slaget ?dag är att dom behöver minst 5 personer för att hålla kursen, Så nu är jag på jakt efte 4 personer SOM Vill lära och läsa turkiska i alanya!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards