nenno

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 5 januari 2014 16:23

Här kan jag bo för evigt

oba

Av Jennifer Johnsson - 5 januari 2014 13:21

Här är lägenheterna som byggdes I somras som jaaaa inte pajade hela utsikten iafall!!

Av Jennifer Johnsson - 5 januari 2014 11:41

Ja jag vet inte Vad som är bäst sängbord utan Ben som man inte når ner till från sängen eller att dem får 4 nya Ben var hmm! Måste köpa mig någon annan spik för det här går ju inte!!! Eller Vad man nu kan hitta o sätta fast dem med!! Eftersom den nya sängen vart så hög som den är me Ja de. Har left I ett år nu, oftast Står den bara här o väntar.....

Men det tar jag på vägen när jag ska väcka serkan för vi ska på middag hos muammer o Hans familj runt 17.00


Men nu ser ju mina " sängbord" ut som dom är as små med ett as stort Ben till men så är det inte!!

Av Jennifer Johnsson - 5 januari 2014 00:03

#livemusic#

Av Jennifer Johnsson - 4 januari 2014 08:47

Här brevid market byggs det ett sjukhus, undrar Ja hur många sjukhus det finns egentligen här i alanyas områden?

Trafiken är I full gång!

Av Jennifer Johnsson - 4 januari 2014 08:43

[Bild]

[Bild]

Här brevid market byggs det ett sjukhus, undrar Ja hur många sjukhus det finns egentligen här i alanyas områden?

[Bild]

Trafiken är I full gång!

Av Jennifer Johnsson - 3 januari 2014 13:19

Sitter här framför ufot, suttit på balkongen i 2 timmar så är lite frussen!

Men Igår vår jag ute med grannarna och dess två kompisar på ett ställe med turkisk live music, hur mysigt som helst, kanske att jag skulle stannat i sängen men Nej nej nej inte jag heller, min nya mamma Gönül sa att jag skulle vara hemma men jag ljög lite och sa att de va lite bättre med ryggen ... Och sahon då får du följa med hahaha, så nu här jag två mammor sen här jag fått en ny pappa som heter orhan, han lever iallafall!

Så Igår när vi hade lämnat thomas hos barnvakten så for vi till centrum beställde en flarra vodka o redbull o cherry, efter en stund så viskade gönul att vi skulle sägaatt vi skulle på toa, men vi gick inte på toa ... Vi gick ner till bellman en sväng sen gick vi tillbaka ^^

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards