nenno

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 8 januari 2014 09:40

Efter att jag har sovit 24 timmar till o från, kul dom sista dagarna.

Av Jennifer Johnsson - 7 januari 2014 19:17

Hur ofta händer det egentligen ? konstigt konstigt i förrgår kändes det som om jag hade feber, men ? jag har ju inte haft det förut vad jag vet om inte sen 10+ iafall ? Nu får du rätta mig mamma om jag har fel ?!
Gick o sov på kvällen satte på mig de varmaste kläderna på med ufot o sen på med ac på 30 + grader vaknade dagen efter o ja allt kändes okey, så jag var ute och cycklade med toprak.

Idag hade jag ret hosta och mådde illa.

Vi var i cantrum o fikade idag handlade 4 handdukar sen gick vi o fikade igen då började jag frys att hade bra med kläder på mig, så kan inte va de som var problemet, hemskt kallt, så gick vi till hamnen i solen, där var det varm o skönt, sen till cafet i hamnen o åt alanya special soppa, jag hade i all chili som fanns i min skål brevid soppan. Fick mid 3 st filtar av killen som jobbade där o ufot på i högsta hugg, så ja vart de feber? igen ? varm i bannan o kall resten av kroppen var helt lila, sen gick vi till apoteket, så tog vi taxin hem så nu har jag fått mig en rejäl kur,  vet inte om jg sovit eller inte, men jag tror det, vaknade o var dygnsur, ( MYSIGT) not !


Men Gönül e stenhård ! hahha just nu mår jag bara illa o hostar ... Precis kollat schemat mitt  vart helt okey :)
Nu ska jag sluta vara sjuk detta är ju as jobbigt ???? Stackars er andra som är sjuk ofta!!

Av Jennifer Johnsson - 7 januari 2014 11:42

Sitter o trängs med alla andra på bussen påväg in till alanya!! Gülay o jag ska möta upp toprak I skolan sen på möte I andra skolan sen blir det fika I centrum sen ska jag nog till mudo o köpa några nya handdukar, o vem vet d man kan hitta mer (:

?går köpte jag nya förvarings lador som jag ska ha under tv bänken vart inte så bra somjag trodde men men dom var inte så dyra så får väl köpa nya när jag hittar något bättre...

Fan telefon ändrar stavningen hela tiden!!! Gaaaah

Av Jennifer Johnsson - 7 januari 2014 08:56

Eller ja ny och ny vi ska få riktig jävla asfalt!!!!
Äntligen slipper man pajja alls skor!!! Innan har det varit Grus som typ smällt utav solen o av bilarna men de har ju varit knögligt ändå!

Men det låter som fan iafall !!! Inget tyst arbete afall!

Har fått reda på att Han som Bor I ruckel villan att Han är väldigt rik, då kan man fråga sig ändå vrf han inte kan slå på lite målafärg eller liknande på villan!!!

Av Jennifer Johnsson - 6 januari 2014 19:53

Mamma busade mig ett smyckes skåp på in och fin innan jag åkte, men ja de va ju I tyngsta lagret för att flyga hit de o spegeln hade ju säkert spruckit så lite mer olyckliga år då kanske! Men idag beställde jag och gönül en varsin från internet som för hoppningsvis kommer om 2 dagar som jag ska ha emallan toa dörren o salong dörren(: kommer att få en del byrå låda över det blir bara bättre o bättre med plats!!!
Självklart en vit (((:

Av Jennifer Johnsson - 6 januari 2014 13:57

Några timmar men gönul, nu vart det bira töfft

Av Jennifer Johnsson - 6 januari 2014 10:41

Vill bara gråta! Vill inte hem!

Har gjort lite nytta I morse Slagit på resten av benen ja ja ser ju ut som det gör, men men mkt bättre höjd på säng borden!

Ny blomkruka till mina plast blommor.
Nya burkar till socker o vaniljsocker o bakpulver.
Mina egen gjorda ljusatakar till vodkaflaskor.

Av Jennifer Johnsson - 5 januari 2014 19:37

Sönerna mina har varit framme

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards