nenno

Alla inlägg under januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 21 januari 2014 19:12

Och kvällens mål ?

Av Jennifer Johnsson - 21 januari 2014 10:10

?dag har JAG jobbar till kl 09.00 sen liftade JAG med gruppchefen ner till nynäshamn och JAG ska till sjukhuset eller ja JAG sitter och väntar på min tur nu, ska kolla min knasiga rygg som spökar och lite andra meeeeeen, sen kommer josse och möter upp mig sen ska jag o syrran plocka upp mal?n vid tåget sen ska vi leka lite!

?morgon är jag Ledig tänker nog ?NTE göra många knop, mer än att kanske plocka ur resväskan Och ut med hundarna (:

Av Jennifer Johnsson - 19 januari 2014 10:19

Jag har en dröm, Och saker och ting går bara emot dem nu, varför kan bara ?NTE allt gå bra, eller åt rätt riktning? Eller ett tecken på att de JAG Vill göra är något bra, kanske därför sakerna går emot mig för att det ?NTE är något JAG ska göra?!

Kan man ?NTE bara få lite stålar Så kan man bli lycklig för stunden Och kanske uppfylla min grej halvägs?

kursiv text ? want to fly, fly away !

bio

Av Jennifer Johnsson - 18 januari 2014 17:47

Bio med mamma, josefine, mathilda, Camilla, johanna, åsa Och inka.
Josse har valt filmen Så bäst för henne att det blir något bra , annars blir det en osman!!

hem

Av Jennifer Johnsson - 17 januari 2014 13:25

Låt mig få ÅKA hem där hemma alltid är hemma! Det är för kallt för mig här i sverige!!! ??

Av Jennifer Johnsson - 16 januari 2014 16:40

 och drömmer oss bort!

Av Jennifer Johnsson - 16 januari 2014 15:38

Just kommit hem från jobbet, vart upp plockad av sis min, snällt snällt...

Angelina har varit med på jobbet idag eftersom hon fick en sån stor operation igår, hon har skött sig bra gnällt lite ibland bara men de ju lite synd om henne :)
Så tänt en liten brasa här hemma hos mamma, sådet är varmt och skönt när alla kommer hem :)

Så hundarna och jag framför brasan, dunkar lite musik :) Så snart kommer väl katterna oxå :)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards