nenno

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

I G Å R O C H I D A G . . . . : )

Av Jennifer Johnsson - 22 juli 2012 18:24

Igår vart det taccos med vännerna och sedan vart det ju, Jo det vart ju lite dricka igår :)

Vid halv tolg skulle vi till Aya, men malin skulle upp och ta enjack aoch byta skor, men tog lite längre tid än så!
Man igår var det GREAT på Aya (Y) vill omed jag hoppa runt och dansade DAMN!

Dom vart till och  med Treviga i baren, men vi var ju inte där inne på själva "Klubben" utan vi gick till strand baren :)
Åh där var bartenderna TREVLIGA! Så vi hoppa runt där på stranden och någon snubbe spilde bara ut halva sin öl på oss?
Men jag var så snäll mot malin så hon fick torka av sig på min kofta jag hade på mig!

Vi hann ju bara vara där i typ 45 min eller så! men kul hade vi och malinhade stylat Josses hår så det kom fram en kille och pillade på hennes fläta som stod rakt upp!
Och när vi skulle betala inträdet så kollade vakten sååååååå mycket på syster på hennes ståendes fläta!

Jag kände dock inte igen en ända kotte, inte syrran heller, men det gjorde ju malin hon hukade för lite folk några ggr (Y)

Vaknade i morse att syrran hade varit ute med Lynn, sen gick jag nog upp vad jag minns iafall :P
Men sara sluddrade lite och spov vidare undertiden han vi nästan se en hel film innan hon vaknade vid 10 :)

Sen drog syrran runt 11 tror jag, och sen har sara och jag ätit mat och varit ute med lynn än sväng och kollat på 2 filmer, rena rama mördar dagenidag, slappt ska det vara!

Har precis duschat nu och sara är nu inne och simmar! 
Inväntar väl syrran så ska vi kolla på mysteriet i greveholm :)) 

Tror vi ska dra en öl nu när sara simmat klart i duschen :)

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards