nenno

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

22/ Apple <3

Av Jennifer Johnsson - 21 augusti 2012 13:26

Idag har det varit en jobbig start på dagen! Pratat och camat med hakan! Long Time no see!
Han tyckte vi ska på semester i bodrum när han är färdig i armen om 90 dagar!

Får la se de ja!

I helgen har de bas varit jobb efter 12 timmars passet gick jag hem till Heléne och där satt Vera och Heléne och drack vin! Fick mig ett glas så fort jag kom in. Sen vart det även två rosécider på det och jag vart full VAD HÄNDE?

Sen vart det att Nanna kudde. Efter 1 där och sen upp för ett nytt 12 timmars pass!
Tur att man piggnade på sig!

Sen kom Sofie och hämtade mig så drog vi til okQ8 och hon skulle tanka på tankkortet! Gick ju såframåt! Eftersom alla betalningspumpar var ur form!! Och behövdes lagas lite och ja som hade ju självklart stänkt butiken!

Sen vart det glutta på film efter det att jag hade skrubbat av mig jobb huden i duschen! Och så kom en god luktande Jennifer ur duschen sin! Vi fick även i oss två öl! Gott gott! Lite söndags mys <3

Var ett jävla gnäll på Sofie att jag skulle stänga av Tvn sen! Jag kände att jag behövde kolla lite mer så jag skulle kunna sova sen utan att jag skulle få sömnproblem! Men hon kunde inte sova med Tvn på! Gnällspik ((:

Igår var det Josefines födelsedag! Wooooop 20 svåra år!
Var en massa folk där! Jag lagade maten mamma och syrran hade bakat en massa!

Ja det var la de jag fick ihop på mina dagar!

Kan stolt säga 22 idag! 22 jävla dagar kvar låt tiden gå fort tills dess och stanna gärna upp den 70% när vi är i Turkiet så man hinner med en massa eftersom dygnet består bara av 12 timmar i Turkiet ! Iafall så känns det så eftersom man aldrig hinner med något alls!

Igår fick jag Apple tangentbord och Apple mus och Dior läppglans i för tidig present utav fina familjen ((: <3
Så var ba åka hem och måla läpparna och få i gång Apple sakerna ! Peace! So perfekt !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards