nenno

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

mobilizera

Av Jennifer Johnsson - 31 augusti 2012 17:55

Jaa, mobilizera... inget att rekommendera!
Först fixar man till att få en Ipad 3 istället för en Ipad 2 ja då var det ju två veckors vänte tid på ipad3 kanske det var på 2an oxå vad vet jag!
Vrf ta den gammmmla när nya finns?
Ja då väntade man ju 2,5 vecka? innan jag ringde och var lite grinig ringde även i onsdags och sa att den hade inte kommit ännu och att domhade skickat deni onsdags morse! OCH  idag har jag fått den...
Så öppnar glatt paketet som Ipaden låg i men inte asken till den JO MENVISST FAN ÄR DET SVART OCH INTE VIT!

Ringer till dem lite irriterad som man blir, jaaaaaa men då har det ju blivid något missförstånd med levetören.... JO men tjena... hatar odet MISSFÖRSTÅND! Används även väldigt mkt på jobbet emellan cheferna...
och sa jag tänker då INTE BETALA något tillbaka porto och att jag snart drar utomlands så dom får la fixa fram detta snarast! OOOOOH SÅ IRRITERAD!!! Jag som skulle sätta på mitt röda skydd och allt som legat och v änta här nu i 4 veckor! INTE I 2 veckor utan det tog fyra veckor innan felvaran kom! LYCKAT!

men men igår var det jobb 15-21 så kom forro förbi jobbet så åkte jag hem med henne för hon drog en sväng till Helene m Familj ..
Lyllosarna e på Gaga i kväll :)

Vaknade vid 9? i morse tror jag tog en macka ut på balkongen höll på flyga iväg och vart blöt då det regnade mkt .. Regnat hela dagen TOPPEN VÄDER! Välkommen hösten som har även besökt sverige de senaste månaderna oxå!

12 långa dagar kvar till turkiets SOL!

Men men somnade om en timma och DUNK så slog balkongdörren upp stackars snöret gick av ! 

Sen fick jag ju post om att Ipaden hade kommit så for ner till nynäs för att hämta ut det och även in på kicks för  ny foundation och mascara så som vanligt min Dior mascara var slut, tänkte då kan jag ju bröva lamcomen Hypnose med glitter men den var ju oxå slut! GREAT!
Sen vart det att sola en sväng i väntan på fika med forro som slutade med att hon bjöd på lasagne senn kom malin och plockade upp mig i centrum och mot ica för att handla lite mat och när vi skulle där ifrån så är det en gubbjävel som backar in i oss 2 ggr medans malin hänger på tutan! säkert samma gubbe som backade på mamma utan att kolla sig för!
malin ut och dunkade rutan : - ja jag hörde att någon signaliserade! STÖRDEFAN! kolla bakåt?

Nu vart det impuls bio! så drar enr epa till Heron City innan dess plocka upp syrran och Mathilda :)

Tjiiiiiiiing   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards