nenno

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2012 08:15

Vart tog mitt inlägg vägen??

Av Jennifer Johnsson - 22 december 2012 16:19

För igår var det Malins födelsedag!
Iförgår natt sussa jag 4-5 timmar sedan upp kl 5 för att jobba ett 14 timmars pass!
Så självklart när man var hemma 22.15 eftersom bussen var sen oxå! Arg?
Så skulle jag med Sandra Malin O h Pelle på Aya .. Så hade en kvart på mig! Tack tack! Allt ligger ju i resväskan som är användbart! Så ja vart lite bråttom tur att jag hade sminkat mig på jobbet i allafall!


Nu ska jag gå till ICA för att finna lite mat sen ska jag möta Henke innan han går på Gotlands båten ! Där emellan kommer josse och Lovisa som vill ha middag sedan ska vi till Aya! Från att inte ha varit där sedan u somras så kör man två dagar i rad istället (Y)

Av Jennifer Johnsson - 21 december 2012 06:01

Kul med lite morgon humor från buss chaffören ! " se upp för dörrarna, dörrarna stängs"

Ingå åkte jag med Sara till jobbet var så kissnödig så jag följde med in!
Mysigt ställe !
Sedan drog jag bort mot söder för shopping O av slutade shoppingen i ringen!
Kom över 3 ringar 3 tröjor och 2 klänningar så ja nu får jag väl klara mig i alanya!
Köpte ett par fräsiga leggins!
Frågade om mamma kunde gå upp till Haninge och kolla om dom hade ett par till eftersom jag bara gillar leggins och är det ända jag bär på benen så vill jag ha ett par till! Dom var så sköna att ā på sig så det händes som man inte hade några byxor på sig ! :D

Av Jennifer Johnsson - 19 december 2012 18:45

Sara vaknade till slut efter det att jag hade bryggt kaffe, och hängde över sängen, hon klappade mig på kinden?? WTF?

Kändes som hon var mormor för några sekunder där, frågade om hon ville ha sitt kaffe på söngen eller i köket, tack sa hon men i köket, Ja men här? hon drömde säkert att jag har börjat dricka kaffe eller något? 
Hihih

Sedan kom malin förbi en sväng innan vi skulle fara. Här är en bild så har kan det se ut en helt vanlig dag med sara som förare, Shit happends?

 

ALLTSÅ EN HELT VANLIG ÅK TUR MED SARA ;) höhö oj oj jag kommer nog så spö sen ? :P

 

men men fram till Farsta kom vi oxå köpte en klännin till Nyåret som firas i Alanya :)
Och så vart dt pesto & mozarella toast med .....

 

Och nu till det jag gillar allra mest!!!!!


JAG PACKARRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

Köpt nya get fällar till sängen i turket ;) och 4 nya lila handdukar!
Har inte packat klart än så måste flytta om lite har även 3 schabrak med mig till Mustafas hästar :)

/ dagar kavar så har man varit i Turkiet i 12 timmar :D Men då blir det -1 dag så är man på nedräkning igen istället! :(
Låt tiden gå långsamt där nere ! 

 

Av Jennifer Johnsson - 19 december 2012 10:30

Nu har jag ätit min först juleskinkemacke ;)
I väntan på att sara ska vakna, tror hon for en kopp kaffe på sängen, meningen är att vi ska åka till farsta och shoppa lite :) är ju bara ledig idag och torsdag o lördag innan man far till Turkiet!
Idag ska sara äta middag med sin far och då ska jag ta upp resväskan och packa och rensa garderoben! Finns väl inte så mkt att länga när den inte har något innehåll?

Igår var forro förbi, ja vi sa att hon inte skulle komma men ändå gick hon av vid nynäsgård, bra där ;) Hon kom med lite fika bröd och såå:)


 



Så när jag  oh vovvarna förljde henne till bussen skulle jag vänta mig om och vips låg det en stor snöhög där och vips låg Jennifer över snöhögen! hahah Pinsamt! Tur att det inte var så många på bussen!

Av Jennifer Johnsson - 18 december 2012 18:24

 

 

 Till mamma :)

Alla ord är inte rätt, men så många!




Av Jennifer Johnsson - 18 december 2012 16:33

.

 

 

 

 

FAIL

 

- GIRL POWER

 

 

 

 

.

Av Jennifer Johnsson - 17 december 2012 15:45

Nu är allt färdigt!! Tack Gunnar!!!

Tagit bilderna med ipaden och med dåligt ljus! Men men... Och så är det tvättat så inte så fint!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards