nenno

Alla inlägg under december 2012

Av Jennifer Johnsson - 8 december 2012 21:47

Skulle jobbat 8.30 -16 men vart inbeordrad 16-21, kändes väldigt jobbigt när kl va 16 och jag egentligen skulle fått gått hem men inte fick det!
Men men överlevde denna dag oxå så ba blocka framåt åt 12 timmar på jobbet i morgon med!

Här kommer en film på Lee o Calypto, ärligt så kan jag inte släppa minnet ur hur söt han var när han skrittade och travade efter!
Han påminner så mycket om mowgli!


Ja annars inget kul ? :) 
Nääh jag tror inte det blickar emot måndag då e jag ledig och ska försöka ta mig till Barkany om vädret tillåter och sedan shoppa några små julkpappar, sen är jag färdig med dem :) Skönt skönt!

Nu ska ja hoppa in i duschen och dunka Tomorrow land samlingen från 2012 :) och sedan hoppa i säng snart upp igen, menska försöka få i mig en Salep i morgon innan jag går till jobbet :)
för er som inte vet vad salep är, men svårt att för stå på minner lite om mannagrynsgröt men ändå inte :D

MY STREET :D


 

Av Jennifer Johnsson - 6 december 2012 10:38

Ja det gick ju inte så jätte bra med gårdagens in lägg men me, sånt som händer!

Har ipaden som jag tagit tillbaka från mamma, hon ska få ha den igen efter det att man kommer hem ifrån Turkiet! Själv börjar jag bli grå hårig utav alla dyra biljetter!! Usch!!

Jobb 7-15.30 tydligen blir de hsl idag så blir ju närmare hem iafall (:

Lee

Av Jennifer Johnsson - 5 december 2012 21:48

Tycker ni ska ta Er en titt på Lee när han springer efter C helt självmant!

http://johj.blogg.se/
Syrran har klippt och klistrat filmen ((;


Kommer en bild på Malin som vi träffade utanför kvantum! Utanför porten så ramlade hon men hon han ställa sig upp igen så bad henne sätta sig ner igen så jag kunde ta kort för hon va så snabb upp ! Haha

Dagens middag kommer även på bild med Sara para!!

Av Jennifer Johnsson - 5 december 2012 06:54

Ååh vad Bea och jag har varit duktiga !!!! Nu har vi varit vakna i nästan 24 timmar! Vem kunde tro det!

Jobbat!

Igår var jag i stallet hos systeryster red och hoppade lee oh Calypto lr ja vi bytte häst där emellan ! Sedan mockade jag 2 boxar där av dagens tränings tränings värk i ryggen och i ena armveket! Märks att man är ovan ! Åsa gick förbi några ggr och peppade mig med att öka tempot! Inte så lätt när det va 1000 år sedan man mockade !!!

Av Jennifer Johnsson - 1 december 2012 10:20

Igår var det julbord!
Det var en massa firre på bordet O sådan gillar jag inte!
Maten var bra resten ac julbordet var så tråkigt! Bra att man har roliga arbets kamrater afall!
Dom kunde väl satsat lite mer tycker man !! Ja den showen dom hade va inte ens kul? Iafall inte alls i min smak eller kollegornas !
Det vart en tidig hemgång innan dansen drog igång!

Sedan snodde jag med mig lite julgodis till Adem!

Sen satte vi på en film ? Sen somnade jag ! Han med tror jag !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards