nenno

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 1 mars 2013 06:22

Slutade jobba kl 9 igår morse så kutade till bussen i mina blå leggins som jag skulle bytt innan, men ja gick väl sådära ? Märkte det halvvägs till bussen när jag tog mig en titt ner på benen !

Men hem kom jag! Och Sara var vaken så vart lite frulle med henne!
Hon skulle in till stan på möte så jag åkte med så vi kunde shoppa lite (;
Fick äntligen tag på Chanel mascara, den var bra ! Nästan som dioren! Kanske kan bli bra om man målar några ggr med den. (;
Vart även ett nagellack, en ny super behå! Även om jag prövade 15 st innan så fan jag den med sista prövningen, vart strumpbyxor O h en klänning o ETT PAR JEANS! Sist jag köpte jeans var nog i 9:an eller 1 ring ! Så sedan dess har jag bara haft leggins ! Kommer jag våga ? Vems var den där rumpan i spegeln ? Ja jag har inte sätt den på länge ! Oj oj kan knappt tro att det var min men får man så av jeans så kommer det bli lite jeans. Framöver !! HAHHAAH

sen när Sara slutade jobba gick jag tillbaka till medis, från ringen så stanna jag till i någon affär där don hade hjärtformade skålar, men då Lise jag inte bestämma mig för vilken färg jag har i Turkiet så då vart det inga !
Ut ska jag så jag håller upp dörren åt en äldre som kommer O ska in! Säger inte tack eller något ! Uttrycker mig lite högt - varsågod kärring ! Och går vidare ! Ska det varade svårt att säga tack när jag får hålla upp dörr fan för dig ?

Sen vart det club sandwich på Honey !
Sen kutade vi till bilen vars P- lapp hade tagit slut för 20? Min sedan ! Men vi slapp P-bota iafall! (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards