nenno

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 13 mars 2013 14:52

Har nu varit på två at primark måste få säga att den bästa primarken ligger i Tottenham/Oxford, förutom när jag var andra gången i provhytten så trodde den att jag snott något ! Haha Its okey sen hamnar jag hos en bitter fitta i kassan ville så gärna säga att hon kanske skulle ta och byta jobb, efter som hon sa till sin kollega att hon skulle köra upp företaget i röven ! Framför mig !!! Surtanta!!
Mina fötter håller på att dö vart ett break på Tottenham pub ! Självklart hinka lite bärs!!
Köpte en bikini till syrran O en grej till kan ju bara skriva bikinin eftersom jag vart osäker på storleken. Och ringde och frågade !
Mamma ville ha mobil fodral som man kan ha kort i ! Men hon får inte en sådan för den var så tråkiga här så ska beställa en till henne i Sverige istl!

Själv köpte jag 2 trosor en bra bikini fö en gångs skull!! En t-shit, ett par shorts, en klänning, sen minns jag inte mer, och pengarna är väl typ slut så! Men 15.000 ska man nog ha med sug nästa gång (;

Av Jennifer Johnsson - 13 mars 2013 10:10

Lite bilder om nätverket funkar som det ska !

JAG DÖR KOLLA KILLEN MED JESUS LAPPEN PÅ PINNEN !!!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards