nenno

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 27 mars 2013 14:35

Så där ja, nu har man överlevt ridturen, Malin hade lite kul när mowgil hoppade upp i luften och jag var någon meter ovanför marken så skriker jag samtidigt på Sara att hon ska stanna för snart kommer vägen! 
Sara drog precis mot jobbet och jag hade tänkt att gå ut med hundarna men när jag följde med sara ner till bilen så insåg jag hur ruggigt kallt det är ute fast solen skiner men brrrr....

Annars blir det väl en liten onlineshopping på hm. 

 



 

Av Jennifer Johnsson - 27 mars 2013 09:19

Idag står det ridnin överst på listan med Malin och Sara! Frågan är hur detta kommer gå, Dock tror jag att min är vildast, hoppas även att Saras pålle kommer va lite vild så hon få arbets lite så hon kommer ha träningsvärk i kroppen som jag kommer ha dom närmaste 2-3 dagarna ! Mohahahha

Idag har ju lönen kommit ! Ingen rolig månad men men så blir det väl när man är sjukskriven !
Så in mer lite stålar på sparkontot har ju försäkringen och pool/garden skötsel och betala ... Sen måste man ju skaffa blå boken oxå ! Usch vad mycket pengar ! Näää inte kul med tråkiga avgifter! Något positivt är att jag har typ 2,5 månad kvar på iphonen att betala tillbaka och att macbooken är avbetald ! Så inga sådana utgifter sen !
Nää dags att byta om då och åka till stallet !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards