nenno

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 4 mars 2013 10:44

Lr ja ! I fredags var man ute med jobbet för en personal har gått i pension, så vart det middag på Aya, för 189 kr för en tallrik mat kunde den fan varit bättre Asso ! Men men !
Så vart en trevlig kväll kom hem tidigt och somnade lika snabbt som jag kom hem ! Systeryster låg i soffan och lyssnade på musik grannen hade tydligen fest ?
Jobb hela lördagen sedan hem in i duschen i väntan på josse, Hélène O Lovisa !
Josse hade varit in med häst fan för 3 gången i Ulltuna för föratoppning så hon kom till 23.15 så hon hoppade in i duschen O så fönade jag och sminkade henne i snabbaste farten !

Sen ner till Aya O partayade lite stället va smock fullt ! Svår att ta sig in och ut !

Sen hem med Lovisa O syster O kollade lite på Alanya bilder och film klipp så Lovisa skulle haja hur gött det är i Turkiet ! ( faktiskt syrrans förslag!! ) .... Inte mitt alltså !

Sen somnade vi gott! Förstå gången som Lovisa är borta när syrran är kvar ! Annars brukar det vara tvärtom!
Så när jag vaknade satt syrran i soffan ! Konstigt värre, så vi gick och handlade lite frulle och sen bar det av till stallet för att lämna syster sen hem till mamma och lämna lite saker och sen mot länna och shoppa lite ! Trevlig dag utan stress för engångs skull !!

Vart lite saker till alanya så som ; Gardiner,Sängöverkast, disk svampar,disktrasor,en plastblomma, burkar som man kan ha kryddor i eftersom det flesta gryddor sälja på påse! Sen vart det nog inget för for min del! Aah en klänning på rean!

Hittade ett bra ute bord! På Ikea om man skulle bli fler folk! Som man oftast kan bli in da Turkey !
Så eftersom jag har paxat Sara en dag för att hon ska köra mig till antalyas Ikea ! Så köpa nog det bordet iafall, bara att man kan ju inte ha mina dröm stolar till det bordet !!! :((((
Men det är ju toppen ändå att man kan fälla ut det och få ännu större bord om så önskas ! Så jaaa ! Får la se men !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards