nenno

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 21 mars 2013 14:00

F U C K T A X I 020 är det okey att få vänta ca 90 min på taxi ? Och man har varit i samtal med dem 2 ggr ? Och att dem ljuger om att den haft en taxi där men det va ingen där ? Vi va ju där ? Men om nu taxin hade varit där varför ringde dem inte då? Näää Cos Its a LIE!

Igår slutade jag jobba 9.00 så då åkte jag till stallet och mockade 2,5 box red mowgli O försökte borsta av all den vita pälsen ! Gick dock inte men gjorde mitt bästa fick lite skäll av Åsa eftersom jag tog nya ländtäcket mamma köpte när josse var och tävlade men va fan han kommer alltid vara vithårig bara att han fäller ganska mycket just nu!
Sen vart det lunch med josse och Åsa sen skulle Åsa packa till tävlingen i helgen så gick upp till garaget, så skulle vi gå ner för isbacken och jag slog en vurpa ! Yeah !

Sen kom Sara O plockade upp mig så kollade vi på lögnen O efter det hade vi gym pass i vardagsrummet ! Av slutade det med en promenad runt styran.

Sen kom familjen hem o det vart mat dags, sen for Sara O jag ner till nynäs för att hämta våran post SKATTE PAPPRET!
önskar att jag kunde fått lite mer men men behöver ju inte betala tillbaka iallafall (: så pengarna räcker ju afall till en månad i Turkiet så nu känns det inte så vrål noga med att spara pengar när man vet att man får tillbaka ! (;
Fastän jag ska spara så klart så mycket jag bara kan ! Ju mer pengar sparade ju närmare kommer jag mig en renovering :D även fast det inte kommer att hända i år men !

Sen vart det dans och musik med Sara Lovisa O josse på hennes da room! Kul kul (: Tycket synd om mamma som skulle sova där ner men jobbade somnat som en stock! Den drog Sara mitt i filmen för hon vart trötter!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards