nenno

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 5 mars 2013 15:45

I går började jag med att ringa om toan som inte funkade så lämnade sara med skiten... Hahaha, så åkte jag in till stan för att sy om bodyn,  så nu sitter den mkt bättre, syningen tog typ inte ens 20 min så ja jag åkte hem och han bara vara borta typ 2-3 timmar sån snabb visit har jag jag nog aldrig gjort i stan, en timma in och en timma hem och 30 min fram och tillbaka i stan..

Vart mött av malin vid tåget hemma nere vid nynäsgård så följde hon med hem en stund, sen vart det maaaaaaaat och sen drog sara och 10 min senare åkte jag ner och vart stämplad av en tatuerare för första gången! 
Var inte så farligt som man trodde, fick jag ett sms av mamma att dom skulle ta bort fina Lumos, så när jag hade ristat in mina fåglar i huden så ringde jag mamma, så kom dom ner och hämtade mig, men jag skulle ta med mig en sax och en hårsnodd, i vårt familj  har vi alltid klippt av hästarna svansen, innan dom galopperar vidare till grönare vyer...

Så kom vi til ulltuna för att hälsa på stora ponken Lumos, han vart glad av att höra mammas och josses röster.
Hoppas du har det bra där uppe nu kära Lumos Em, du får hälsa alla vackra och ta pappa på en brallig rid tur på din rygg barbacka, och var så där busigt stökig som bara du kan vara.. så får vi se om papsen sitter kvar! 


Rest in peace ♥

 


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards