nenno

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Jennifer Johnsson - 9 mars 2013 07:52

Vart var John blund i natt? Ska skriva en avvikelse för han inte gjorde sin natt rutin hos mig inatt!
Ändå frågade syster om jag hade problem och sova fortfarande,(nej inte just nu svarade jag )
Sen somnade hon!!
Men inte jag ! Jo efter några timmars vändande så!
Frågan är vara vart jag ska skicka min avvikelse rapport ?

Annars hämtade snälla mamma mig igårkväll!
Så när jag kom hem stod syrran i duschen och tiggde kläder! Som jag tillomed fick tillbaka !! (;
Sen kollade vi på en b film! Den va lite snuskig i början men sen spårade den totalt!
Så nu sitter jag här utanför ICA för pigg som man är har man varit O köpt hårfärg! Eftersom det börjar lätta på färgen! Kunde ju va lite kul O h vara lite snygg inför London ! Så blir väl att färga ögon brynen ikväll och packa resväskan om jag inte somnar på bussen på vägen hem och vaknar upp någon annan stanns! Håller jag mig vaken får jag väl måla naglarna oxå eftersom party glittret suttit på i en vecka nu!
Lite skamligt att man inte packat ännu men eftersom man inte ska till Turkey så spelar de inte så stor roll vad som hamnar i resväskan (;

- Ha en göjj dag !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards