nenno

Alla inlägg under maj 2013

??

Av Jennifer Johnsson - 8 maj 2013 09:13

Så där ja jobb 9-16 sen hinna hem tills Sara åker så jag kan åka med henne till stan, jag vill bara sova känner jag!!
Kommer ju inte bli så mkt av det inte ! Nääää för första kvällen blir det utgån i alanya, sen blir det att sätta fart ch träffa jobbet O ansöka om arbetsvisum O hej och hå skaffa turkisk bankkort, betala försäkringen osv osv !

Ooh vad allt känns tungt och stressat hela tiden !
Nää nu ska jag sluta gnälla !

Av Jennifer Johnsson - 7 maj 2013 22:09

Idag igen ... Känns som det ser ut såhär tills jag åker!

Ridit ut med Sara O greven O jag hade den vilda mowgli !! Fan ta ponnyn i bland!! Så tokig och vild! Han bara drog!!! Oooh!!
Men det var så otroligt mysigt väder under ridturen, hade en svettig häst iafall som var super nöjd med sig själv!!

Sen hem 40 min kasta i sig lite mat ner till nynäs tog med hundarna så dom får göra något, ner till forro på rosé och ost i solen ! MYSIGT!!

Sen färgade hon håret på mig, ner till pizzan O bara göra vårat gammmmmmla oss ? + cider ! Gott var det! Hade räckt med en halv barn pizza istl för en hel!

På g hem sen k säng dör jobb i morgon O förhoppningsvis av sluta mina besällningar!! Jag blir bara stressad av dem, och vill få de överstökat ! Klätt klästegen oxå In lindad med schabrak till horse club Alanya (;

Av Jennifer Johnsson - 7 maj 2013 11:45

Stramt mot stallet, sj har jag tillbringat 1 timma i solen medans Sara soooov!!

Av Jennifer Johnsson - 6 maj 2013 11:45

Började med att gå hem från jobbet med vovven tog 70 min genom stigar ängar och grusvägar, mina hälar var så där glada när vi kom hem och ömmar som bara den nu!

Fick vila i 1 timma sen vart det att gå till bussen som jag sitter på nu, Sara och jag ska för 1000 gången ner till källaren vår och fynda lite saker för hoppnings vis har man glömt bort hälften så blir man lite glad ändå fast jag har nog bara schabrak O h skor jag ska inhämta!
Sen hoppas jag att jag hinner hem med Sara innan jag ska ner till nynäs igen för att få O ge taktil på Hélène, sen till Sofie, fan mitt schema är jobbigt idag, när man som sovande jour bör få sova 7-8 timmar men sömnen består av 4 timmar, så känns det som min dag kommer bli ganska jobbig och ha dubbel effekt ?

Damn va jag längtar <3

Av Jennifer Johnsson - 5 maj 2013 20:55

Igår kom Sofie till Joni så åkte jag och Lovisa med henne hem eller ja hem till mamma vi liftade!
Kom hem vid 02.00 någonstans där !

Vaknade när syrran skulle ge Lynn mat somnade om och vaknade halv 9 så vart inte så mkt sömn tog ett tag innan man somnade oxå!

Men när jag vaknade gick jag till syrrans rum och kollade på tv sen vart det frukost time och kollade på temp ute och då låg den på 31 grader i solen shiiit tänkte jag och hoppade i bikinin och tog med mig täcker ut ! Så varmt var det ju inte blåste som satan men låg en 30 min tills jag skakade! Sen hoppa jag ner i syrran säng igen och kollade vidare på Tvn !
Somnade 20 min tills Sara kom in, då gick vi ut och rökte, men då så var det så varmt !!!! Så då vart det solning i 30 min sen car det dags att fixa gym sakerna och ner till bussen mot nynäs för att möta upp forro och gå och gymma och basta !

Åååh så skönt det var !!!
Sen vart det grillad kyckling med sallad mums ! Sen kunde jag inte röra mig förens jag var tvungen att gå till bussen!!! För att åka hem och lämna sakerna för att sedan promenera till jobbet !

Av Jennifer Johnsson - 4 maj 2013 21:15

Nu party hos Joni skogs tältningendrig vi i morse på jobbet, hur det gick för denna unge man då! ((; mohahahah

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards