nenno

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennifer Johnsson - 23 maj 2013 19:48

Har varit och besökt två skolor,ena va ingen hit den andra va sådära, den tredje verkar lovande men ska träffa chefen om 6 dagar då han va på ataturk festival, under tiden hakan o jag var hos en högt uppsat polis, var det en kvinna som erbjöd mig att få arbeta med en syn skadad, så ännu är det inte kört!!

Sedan vart det frukost hos nurcan, sedan vidare hem till Sara som hade städat lägenheten och diskat stor guld stjärna!

Sen for vi mot hästarna så stannade vi och köpte lite äpplen osv bl.a till hästarna. Sen ut upp i bergen med hästarna för minst 2 timmars tur! Damn det är så vackert där uppe! Hade dock ingen telefon med mig, men men det har ni ju säkert sett förut!

Snart vaknas det middag ! JAG ÄR JÄTTE HUNGRIG SITTER OCH TUGGAR PÅ BRÖD!

Under ridningen stötte vi på två stora sköldpaddor, så bad hakan ta kort vart lite suddigt när jag tog kort på hans telefon (;

Av Jennifer Johnsson - 22 maj 2013 20:42

Skönast var väl ändå när Sara:

- Jennifer stoppa fingrarna i halsen på mig, va ? Nää hmm okey ?
Eller istl för att gå på toa så sätter vi oss emellan två dyra bilar och kissar, eller när Sara heltplötsligt på väg till summergarden hoppar av party bussen för hon behöver vatten, eller att Serkan köper störste flarran istl för att köpa en liten till Sara? eller att party bussen väntar på oss när vi  hoppat av medans Sara och serkan verkligen springer efter vattnet, eller att jag och hakan ville åka hem med party bussen och den hade redan gått och att vi bara hade 45 lira så vi kom bara till Centrum, normalt 50 eller så ? Men Hakans moppe fanns ju ändå i centrum, eller när Sara ringer och säger att dom missat party bussen hem 1 timma senare, och adom har sammanlagt med sig 10 lira ? DET HÄR GÅR BRA, Sara undrarde om jag hade några pengar hemma för så kunde hon tagit taixn hem kunde jag kommit ut och betala, men det hade jag inte sa att jag har 10 lira i små kronor, Annars kunde jag ju ba sakt till hakan att han skulle åkt och hämta dem på moppen, men jag kom just då inte ihåg att jag hade åkt moppe hem från Centrum och att den står nedanför lägenheten... osv osv...

Kanske så här det går när Sara ringer 00.00 och säger skynda dig vi ska ut, kör en 3 min sminkning tar första bästa dress och sedan ger sig av drar till James dean och får äckligaste redbullvodka någon sin och inte tala om shoten FYFAN!

Skillnad emot mina vackra sönet S & S som kan sin sak minsann, buspöjkar :D

Sen vart det ju Summergarden, men på bellam han vi få i oss 3 vodkabull på 1,5 timma det märktes ju ? Eller? och då är det 70% vodka20 % is 10% bull ....

Vaknade upp full och glad tillskillnad från vissa andra ^^eller hur Sara hur mådde du ?

Vart frulle som Hakan fixa som vanligt, bäst så !

Klädde om, dumpade Sara i Centrum, vidare till blomster butik i alanya som inte hade så mkt lovande i min smak helt enkelt, så vi for till Avea, har bytt upp mig från Turkcell till Avea, de ni ;) så får man internet på telefonen ^^Det är Kung!!
Tar la 3-6 dagar eftersom jag låste telefonen till mitt namn.

Sen kan man hiva denna Nokia åt skogen så trött på att ha knappsats blir tokig !! 

Sen får vi till blomster butiken här i Oba, vart 4 vita blommor o 1 kruka.


Hem svänga om Hakan till jobbet, jag for till Burhan i Centrum för att lämna hans beställning, lika söt som vanligt :) va la där i någon timma, sen gick jag i 180 till Seyfi på Bellaman, grabbarna satt och spelade NÅGON VÄLDIG KONTIG KORTLEK, mi donat anderstand tät !

VÄLIGT VARMT UTE, svett svett....

Sen gick jag till bussen efter 40 min eller så, trodde jag kunde åkt med Serkan hem me nää han va i konakli hur han han dit ? såg han ju nyss? Raket unge!


Hannnn träffa sara en sväng innan hon drog, skulle ha städat idag men ORKADE inte det o diskat, men tvättade ju ändå en maskin idag så får la duga inte vart hemma så mkt idag bara nu på kvällen .....

 

Boden och stolarna är färdig målade men inte fan vart det snyggt, men kan ju inte va bäst på allt heller, nää du inte jag iafall!

blir helt enkelt ett par nya till sommaren ( NÄSTA ÅR)

Fortfarande brännskadad påryggen hoppas att smärtan kan fara bort tills i morgon, då blir jag glad jobbigt när man inte alls kan undan gå solen om man inte sitter typ hemma hela dagen ? 

 

I morgon ska jag träffa skolorna om det går som det ska, åkte för bi ena idag, så ska bli spännande men vad ska man ha på sig ? Damn Svårt!

Nä men förra inlägget som försvann va typ dubbelt så långt känns det som och detta, inte alls lika kul som förra som jaaaa försvann.. Arg!

 

Nu blir det cigg och sen kolla på filmen som jag började se igår som sara sabbade med utgång, men vi hade kul eller?


 

Av Jennifer Johnsson - 22 maj 2013 20:08

nu är jag förbannad, vart tog mitt inlägg vägen som jag skrev för 5 min sedan vad fan hände?????

SÅ ja tänker inte skriva mer, men här kommer lite bilder........


     

Av Jennifer Johnsson - 22 maj 2013 11:26

22 grader i vattnet 30 grader i luften!

Ja om men inte hade bränt sig så förjävligt igår!!!! Hihi aj aj

Av Jennifer Johnsson - 21 maj 2013 11:01

På stranden nu i syedra, aldrig varit på stranden här innan jag gillar det !!! För det är bara vi här!

Sen ska Sara och jag rida två hästar sen blir det bbq och hem gång!!

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2013 20:42

Sara och jag drog ju hem till Kamelen i gar innan utgang sen for vi till queens garden o hade dö kul, Serkan K kom ju förbi.

Kamelen drog en tavling med bordet brevid om vem som kunde röka sigg fran det langsta sugröret, alla garva tror det var norska pa bordet brevid, jag tror vi vann men int helt saker bade jag o sara gjorde allt bör att vi skulle vinna mot den ena norska killen

Sen vart det gangnam tavling för serkan K Emot den andra norsken kan ju saga att serkan van med 100% Film  bevis pa det kommer upp senare ^^ da snackar jag total ut klassning!

Vaknade upp vid 12 ? eller ?
Ja jag vet inte Hakan klagade pa att klockan var mycket sa efter en stund kom  jag upp ur sangen aven fast jag hade garna velat sova 2 timmar till, men ni ska inte tro att hakan gick upp da inte naa  da....

Han for och hamtade moppen som polisen tog igar tillomed jag som inte har moppe vet att man inte far stalle moppen utanför havana club för da plockar dom den!


 Sara och jar har solat!!!! wööööw men jobbigt var det för det var varmt naa nu star sara och trampar för hon ar fardig med datan pa internetcafet i oba sa jag far la öka lite ra!

nu hem och kolla pa film med pluttan, upp tidigt och aka till horseclub bada o rida!


Goodnatt folk detta blir en hemma kvall! tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2013 03:32

Va ju på qeens garden med kamelen O Sara sen passerade Serkan förbi en sväng sen kom Bedo, han hade ringt mig två ggr men jag hörde inte de, så Beso drog hem
? Han ville inte sitta med oss! Taskig komps!

en for vi igenom robinhood sen vidare till Bellman hakan smsase att han var på Havanna efter en stund gök han upp!
Vart lite dans med kanelen O andra Serkan. Alltså inte min son!

Slutade med kumru <3 i love it!
Polisen tig hakans moppe ohye!!! Så vart en taxi hem istl ! För en kylig moppentur !!


God natt el godmorgon ?

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards