nenno

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 3 januari 2013 19:32








Sa dar ja nu ar bilderna pa plats, men nu funkar inte internet pa min data GAAAAAAAAAAAAH



                                                 

Av Jennifer Johnsson - 3 januari 2013 11:24

OBS!

Kor val lite nrj da.sitter med en konstig data eller ja den ar val helt normal om man ar ryss? Hahah
Far mig ar den inte normal finns inte bokstaver dar jag vill ha dem.....

Har badat en hundvalp som ar ren och fin nu om dem bara visste att jag badade den i handfatet.
Bedo pojken ar i alanya sa har lovat att jag ska ut ikvall.... FAN DET GAR INTE ATT SKRIVA BLIR TOOOKIIIIIIIIIG!!!!!!!

Annars vaknade jag kl 9 sen atit frukost och get hastarna massa socker bitar eftersom applerna och morotterna tog fort slut igar :)
Och rivit lite gras nu ar jag uttrakad och vet inte alls vad jag skall gora batteriet pa mobilen ar fortfarande slut(Konstigt att den inte ar sjalvmants laddande) hoho.... OCH IPADEN AR OXA DOOOOOOOOOOOD


Ja det var val allt fran mig kanske kan logga in pa netflix o se en film ........ FAN VA SMART JAG AR!!!!


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards