nenno

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 9 januari 2013 21:48

Seyfi hälsar mamma !
Sitter nu hemma hos Sara och Seyfi med hakan här druckit en massa cay ätit chips massa nötter och nu kom det ett fat med massa frukt på! Inkl jordgubbar !! :D

Har packat min resväska och städat lägenheten O dragit på en sista maskin tvätt!
I morgon ska jag åka till Antalya med hakan O mustafa hem till deras föräldrar o besöka ett turist ställe innan vi anlände till dem !

Annars Idag startade man med en kumru till frukost och sedan bar det av med moppe och en vinter jacka på för att försöka betala elen osv sedan shoppat lite små saker (: sammi som kör summergarden bussen hade tänkt att titat förbi idag med sin fru med så vart det inte, även fikat saker idag O tårta! Köpte skit snygga turk strumpor som på minnet mkt om Turkey (;

Snart hemåt sedan äta något kanske vakna ledsen för man ska lämna sin lägenhet ;((((( buhuhuhuhuhu so much !! <3 har ju knappt befunnit mig i lägenheten alls !!!!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards