nenno

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 19 januari 2013 19:15

Så där ja nu är man ett steg närmare jobb i Turkiet, känns så bra! 

Hakan har varit snäll och hjälpt mig att få tag på en mail adress, så jag kan maila till dem jag sökt jobb hos, vilket kommer underlätta med mina frågor :)
Så snart kan man bege sig till Turkiska ambassaden för att kunna få hjälp med ett arbetstillstånd !

Har varit på min Taktil kurs idag, kul men alla va så trötta :) Känner mig helt flottig efter all olja på kroppen, även fast jag har duschat =)

 

Längtar tills på måndag då kommer Lögnen ut på svtplay, något jag inte har berättat för sara är att jag redan kollat på sista delen men, jag ser den gärna igen utan problem :) Satan i gatan va man måste tänka när man ser serien, men det är la bara bra annars behöver man ju bara lyssna och kolla eller hänga med i texten och ine tänka så mkt :)

 

Lovade helene att jag skulle komma ovh äta taccos hos henne idag men så trött, vet inte vad det är för fel på mig nu förtiden, hoppas det bara är det mörka vädret! Sen kommer syster och sover här efter hon varit på kalas!

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards