nenno

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 31 januari 2013 18:07

Att vara sjukskriven är fan inte kul!
Känner mig som ett vandrande russin! Jag är trött på att vara sjukskriven och det har jag varit 3 dagar nu! Har haft marinplan besök idag medans Sara var och fixade håret hos frissan, Sara hade varit borta 30 min innan malin kom och då höll jag på att dö av uttråkning!! Sen fick Malin för sig att hon skulle gå hem efter 2 timmar då fick jag lite små panik!! Och följde med ner fast jag gick till frisören där Sara satt. Trodde Sara skulle bli arg när jag var ute och knatade fick höra ; - vad gör du ute och går ?!

Sköterskan sa faktiskt att jag fick röra på mig så mycket jag orkade bara jag INTE skulle ut på något maraton!
Sen har Sara plockat ner skorna från garderoben och ner i källaren, stackaren fick gå två gånger, men jag hjälpte till lite med tomte jäveln (:
Klarar inte av att ta det så där; LIGGA I SOFFAN, LIGGA I SÄNGEN, SITTA VID BORDET! Nää! Bara 2,5 vecka kvaaaaaaaaar!!!

Då kommer jag väl klaga på att jag vill vara ledig ? Men inte långt kvar till London nu bara 1,5 månad!! Dags och börja flytta om mina miljoner på kontot!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards