nenno

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 7 januari 2013 19:25

Lite bilder från Iförrgår ? Eller när det nu var !!

Av Jennifer Johnsson - 7 januari 2013 18:47

Igår kväll mötte jag upp Emre vid ataturk sedan gick vi på ev resturang som hade live musik! Sånt är så mysigt tycket jag och så hade inglasat fast med plast :D så vart och mysigt då, slipper man sitta och skaka :P
Sen kom Sara och Seyfi emre och jag svepte två öl och Seyfi och Sara en varsin men dom kom ju lite senare sedan rullade dom hem (:
Så innan emre och jag skulle gå så skulle jag gå på toa så kutar en brud om mig i trappan och in på toa jasså ja men då väntar jag väl här i 10 min Suck!!!
Ut kommer hon efter 10 min in går jag JÄFFLAR VAD HON HADE BAJSAT!
Höll på kräkas! Usch hon kunde ju ha varnat mig !!!!
Eller gett mig en gas mask!!

Kärring ! Men nöden har ingen lag!! Var mest rädd att någon annan skulle stå utanför O vänta så. Dem skulle tro att det var jag som skitit så illa! Tur var så kom det ingen !

Sedan rulla vi till Becca på en kort visstelse av förkrök sen till centrum (:

Kl 14 gick jag på stranden med hakan då var jag fortfarande full!!
Sedan vart det shopping på måndags bazaren ! Köpte några fula saker till mamma och syrran O Sara ! Hahaha
Bästa med vinter basarer är att dom är så jävla lugna! Inte massa skrik osv! Gjorde några fynd men inget speciellt förutom dem fula sakerna !!

Sen vart det att gå hem och lämna alla satans påsar för att sedan gå tillbaka för grönsaker! Sedan åka till hästarna ! Kom över 9 kg morötter 3 kg äpplen!
Förutom att tanten vart jätte glad att vi köpte upp alla hennes morötter så glömde vi bort en påse Hahaha så fick gå tillbaka där stod det 5 kg morötter på vågen (:

Sen in på en buss och trängas med en massa människor och alla andra hade ju oxå bara några påsar frukt så fick lägga våra saker under chaffisens söta och under hans ben mest rädd för att dom skulle rulla ur påsarna och under pedalen eller så ((:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards