nenno

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Jennifer Johnsson - 21 januari 2013 19:30

Idag har man hunnit med mycket ändå, ner till centrum hämtat ut medicin inför operationen och sara gar varit his läkaren och tagit blodprov, fattar inte vrf jag inte lär ig jag vet ju att apoteket vid parkeringen är sämst i hela norden och dom bittraste jävla människorna jobbar ju där oxå!!!!! 

Efter denna dag har jag nu lärt mig att aldrig mer gå dit!! sedan hem och sara fick ett samtal att hon inte behövde komma och jobba imorgon, tänk om man kunde få ha det så  ;)

Sen va det bara att sminka om och in till stan till bokad tid, gick väldigt fort så kom iväg därifrån tidigare än tidigast! Sedan in mot söder och in på saras jobb och slå en skvätt, sedan in på systemet köpa en dunk vin, sen ut mot tåget, eftersom SJ alltid har problem med sina tåg så hade dem självklart det idag oxå! why not lixom? Men kuta ner på södra för att hinna med nynäståget, självklart står det på fel sida så va bara att springa upp igen och ner igen, så hade dem precis stängt dörrarna så fick ta Västerhaninge tåget som skulle gå om 2 min men satt på tåg fan i 15 min minst utan att tåget rullade, sen hoppade vi av i årsta berg och fick vänta på nynäs tåget 10 min till.. döda SJ?

Sen när vi kom hem drog vi upp och ? jag vet inte vad vi gjorde sedan åkte vi till Estö Thai och sedan hem för då kom mami med hundarna.
I dag tar sara och jag Lördag!  nu öppnas vin boxen!!


Här kommer bilden som du inte hade sett mamma! Hahha  

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards