nenno

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 2 februari 2016 19:44

Satan i gatan... Hade ju av tanden i sommras tänkte det kanske håller tills den dagen man åker hem och hälsar på ... men nu börjar det bli gränsfall... alt fastnar och när jag trycker lite där så känns det som iniskogen ... och nästan som om att tanden kan gå av där....


Bara bita ihop kanske blir bättre vem vet...


I morgon kommer dom och fixar garderoben ( skjutdörrarna ) och sen har dom fått göra även det sista i köket som dom andra gubbarna inte klarade av utan at bli skogs vilda!!


Saknar min lilla bebis lynn !! Dö inte, jag kommer hem eftersommaren och hälsar på.. du måste klara dig igenom sommaren! Älskar dig mest av allt och kommer alltid vara min bäst vän genom mitt liv!

Du hade älskat att bo i Alanya då hade vi badat i havet hela dagarna el så hade du simmat tills du drunknade!!


 

Av Jennifer Johnsson - 2 februari 2016 16:37

 Idag har det inte hänt så mycket, somnade hyfsay bra igår efter sömntableten.
Vaknade vid 7.10 på med kläderna och gå ut med Zid som bara ville kissa, upp och väcka methi,vi följde inte med honom idag på en extra runda till bussen.
Vi tog fram en bit Höne kaka som vi fick av Josse när hon var nere ... Namnnam

Sen hoppade vi i sängen med lite Ac och kolla på ett avsnitt sen gick Zid och jag ut på balkonen och städade och tvättade balkong glaset och balkong dörrarna... Zid lekte med sop bubblorna, men det förstod jaginte först han satte tängerna i sopbubblorna och hade jätte kul sa att han skulle gå in så tängde jag igen balkong dörren lite, men han kom ut lika fort igen!!


spolade även av "fönstermarkiser" det heter inte så men kommer inte på något annar just nu !
( det har jag velat i flera år) men grannarna under har alltid varit här när man har kommit ocgh det blir ju ett jävla liv om det kommer lite vatten på deras balkong i vanliga fall när man typ vattnar blommorna!

Sen for vi till Koctas och köpte två nya blommor till balkong bordet, och två större askar, två nya glödlampor eftersom både kökets och badrummets gick sönder här om dagen, Ja det var då en knasig lampa aldrig sätt sån fot förut på en lampa :)

Åh Idag var det sååååååå varmt ...20 grader  Äntligen ! Hoppas det håller i sig för snön är HEEEEELT borta i bergen nu!
SKulle önska mig lägre elräkning denna månad ! 143 TL var inte kul ! Gjorde ont i magen o betala den räkningen! Men man vill ju inte frysa heller. ( elen gick upp 2016 Januari) KUL!

#Alanya 

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards