nenno

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 4 februari 2016 22:00

Zid tyckte det var underbart med ny bäddad säng! Rejsade lite innan han intog sin plats, i väntan på att jag ska lägga mig till rätta så han får krypa ner under täcket !

GOD NATT !

Av Jennifer Johnsson - 4 februari 2016 20:00

Ja igår kom dom och satte upp skjutdörrarna, var dock två defekter på dörrarna så Chefen var här och kollade, och ja det skulle dom komma tillbaka och fixa.
Så Methi lånade Didems moppe och kom hem när chefen kom, så Zid fick åka moppe idag med, med mig och Methi  så for vi till Koctas och handlade saker till badrumsskåpet så fick vi skjus hem igen.

Japp, sen fick Zid åka med Methi i hans jacka upp till prestige app, och vända och ner til mig igen som stod och väntade som ett fån medans hunden åker moppe.....

fick Zid och Methi åkte och zid hade inget koppel, men methi sa hej då..... hunden börjar springa efter...  skrek HAYIIIIIR = NEJ och Zid stannade så gick och satte på han kopplet och försökte få honom där ifrån... NÄÄÄ HAN SKULLE INTE IN MED MIG IDAG HELLER....... HAN VILLE ÅKA MER MOPPE MED METHI!!!!!


ZIDS HöGSTA öNSKAN ÄR ATT METHI KöPER HONOM EN MOPPE!!!
Zid kanske var någon hojj kille, i sitt tidigare liv!!

Annars har jag städat på och ändrat om i köksluckorna igen ... Bäddat om ... inte så mkt mer, är förkyld och blir jätte anfådd när jag är ute och går så har bara varit kortare rundor idag, men sa till Zid att vi kan gå till stranden om jag kan andas och om vädret tillåter :)


På mornarna när vi följer med Methi till bussen, i väntan på bussen vill Zid ofta upp i famnen och där ifrån klättrar han upp på mina axlar och sitter och håller utsikt över allt .... speciellt moppar ..... (????) han höll på ramla ner när han såg en likadan moppe som orhans... han trodde det väl vr orhan ..... han reagerade inte lika mkt på alla andra mopeder som åkte förbi.

sen när bussen kommer vill han ner och kolla på när methi går på bussen... ja sen vill han inte lämna busshålls platsen på några minutet......


     

Av Jennifer Johnsson - 4 februari 2016 19:54

Igår när vi var ute på en kort promenad så kom Jenny och orhan åkandes på moppen gissa om någon kille vart glad då !! JAAA ZId och han fick även sitta på moppen och fick även åka med, sen när dom skulle åka vart Zid så ledsen så han pep och kunde inte släppa dom med blicken men, då kom dom tillbaka och plockade upp Zid så åkte dom hem till sig, så var jag ute på balkongen och pratade med mamma. Då såg jag dom komma åkandes 100m bort, han kom hem och brydde sig inte ett skit om mig!! Det är tacken det för att man går upp varje morgon kl 7 för att du ska få gå ut och kissa och bajsa! pff....

Nää han hade bara koll på dom hela tiden,och när dom åkte igen hem till sig så satte han sig ner och peeeeeeeep... och vägrade gå där ifrån så fick bära in han till hissen.. ( tur han inte är en jätte stor vovve) .... sen satte han sig på mattan och kollade ut mot dörren ifall dom skulle komma tillbaka igen... men lovade Zid att dom ska få träffa Jenny och Orhan på lördag!!

 

 

       

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards