nenno

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 11 februari 2016 14:25






Idag har det varit ös regn på schemat, dock absolut inget jag beställde, med Zid åt upp en spindel igår så det är allt hans fel den lilla rackaren!

kollat klart på mina serier idag var det 3 st, det är ju tur att man inte jobbar så man hinner se sina grejer !! :') Sen har jag målat dörrarna o alla deras satans lister... Har två dörrar kvar sen är det nog klart, skull heslt vilja hoppa in i duschen nu, men måste även gå och handla och det vill jag inte göra! Annars tycker jag det är kul och gå och handla, hade väl varit ännu roligare om någon hade öppnat ica maxi här ! det finns ju lixom ingen mat att handla !! och jag är ju igen soppa älskare, jag kan äta det ibland för det kan vara gått iblnd. och idag ska det vara bazar,undrar ens om någon är kvar på marknaden.... och dit orkar jag inte heller gå ! Vi får helt enkelt klara oss på det vi har hemma = nästan inget...

å får väl sätta fart med mina sista dörrar och gå och duscha sen .... dags att börja med maten... VART TAR ALL TID VÄGEN ?! VAKNADE NYSS .... alltås kl 7 och nu är kl 16,00 snart!!

Saknar långt brunt hår !!!!
       

( till annica, här är en bild på mitt hus, men bilen är 3 år så  hänt lite sedan dess, gammla villan som ligger där är riven och dom hållerpå att bygger ett litet shopping center och så ska även en lägenhetsbyggmad byggas där)
 

 





Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards