nenno

Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 13 februari 2016 14:24

I morse gick METHI !!!!! ut med Zid så jag kunde få sova lite, men näää jag hoppade upp iafall kände mig hur trött somhelst i morse, men methi gick ut med Zid ändå och jag gjorde frukost, han hade lite problem och få honom att gå.... han stannade och satte sig ner och kollade bakåt precis om om att mamma kommer snart methi vänta lite .... 


Men dom kom in och han hade kissat och bajsat, även kollat på hönsen som han hellre ville äta upp.


Sen vart det frukost och Zid och jag följde med, när methi går på bussen då ska alltid Zid sitta ner och v änta på att bussem åkt förbi gärna i några minuter tills jag tjatat att han har åkt kom nu, han kommer inte tillbaka kom nu....


Sen var jag hemma en stund, sen for jag till alanyum, finns inga kläder !!!

inget jag vill ha el som faller in i smaken alls !!

men handlade allahjärtans dag present till mehti från mig och Zid

Sen handlade jag lite mat och smirnoff ice och tog mig en taxi hem, för dt var tungt .. Iafall för mig som  inte är så stark i kroppen, har haft värknde handleder och fingrar i två dagar nu, så det är lite jobbigt att skriva.


När jag kom hem gick Ziddan och jag ut, Zid träffade en brud som han vart kär i, men hon lämnade honom och han vart ledsen så sa kom igen Ziddan vi går till koctas och kollar om dina andra brudar jobbar idag, vi köpte en ny glödlampa som vi hade sönder när vi städade lite vilt igår.


       


#Alanya # Zid #chihuahuan

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards