nenno

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2016 20:48

     Pappa

Idag är det din födelsedag!
            
Tänk om du hade stannat kvar i några

år till, vad kul vi kunde haft det.

Du lämnade oss alldeles för tidigt!

 

Hälsa alla våra djur där uppe!

Vi saknar dig!

 

 

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2016 20:15

Middagen avklarad ! snart sänggång, ut med Zid om ca 30 min.... Ja och så var även denna dagen slut!!

Går allt flr fort, el så gör jag allt så långsamt så tiden springer förbi ?

Nästan helt färdig städat hemma .... bor bara på 60 kvm, vad är det som tar så lång tid ?


I morgon ska jag nog ta mig till alanyum och kolla i lite affärer, egentligen gillar jag inte alls att handla i turkiet... all dess storlekar är så annorlunda....
Jenny var där i veckan och hittade smirenoff ice, äntligen lite saker som finns på svenska systembolaget börjar trilla in i Turkiet, inte en dag försent! Så det blir nog några sånna oxå :)


Vill helst åka till antalya, markt antalyas shopping center. Där har dom iafall H&M !! Och dom har även divided, kan man knappt tro :)  

Så ditt blir det nog en söndags tripp snart, kanske när Jenny och Orhan är tillbaka så kan dom vara hunddvakt. Om dom nu vill :P

Det var ju inget problem sist när vi åkte dit, så fick han ju följa med in om han satt i väskan.


Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2016 09:17

Idag är det städning på schemat, typ städa upp små kluttarna af färg som ramlat ner, körde med tidnings papper först men senorkade jag inte hålla på att flytta dm så mycket. så körde utan! tycker jag klarade mig bra utan att spilla så mycket....


Nästa väntas upp till 24 grader... hoppas hoppas!!! då är det skönt att ha allt klart hemma... behöver dock måla lite i taket osm målaren glömde... men dt får vänta orkar inget mer nu..

Så nästa vecka blir det att hänga ev på stranden med Zid och åka till veterinären och ta blod test, så vi kan flyga vart vi vill sen :)


hela hemmet der ut som ett bomb nedslag.. massa disk oxå... pfff orkar inte... vill bara sova !


Saknar gammmmmlingarna ! Dom är väl i stallet och jobbar... skulle vilja att lynn var här så vi kan gå och sova så man får hålla om den lurviga kaluffsen!

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards