nenno

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 9 februari 2016 16:38

Vart två cafen idag och strand promenad med Orhan och Jenny på kleopatra (: nu sitter vi och väntar på att methi ska sluta jobba !

Zid har träffat 4 nya polare idag !!

Av Jennifer Johnsson - 9 februari 2016 12:54

Allt går inte så bra! Men då får man väl göra det man kan göra något åt !!

Så började med att sura lite i morse !
Sen slutade jag och sura och började måla dörr påsterna, Zid hjälpte till efter det att han hade solat färdigt, och har nu en del målar färg i pälsen!

Sen kollade jag på farmen och då skrev Jenny om vi skulle in och fika så sitter nu på bussen in mot centrum Jenny önskade sig banan kaffe och då gäller tydligen Roberts café ...

Zid sitter i väskan o flörtar med killarna framför ! Alla istortsätt som ser Zid när vi åker buss -" kolla väskan ...... Det är en hund".

Sen hälsar vi nog på methi på jobbet och åker hem o lagar mat och målar vidare i morgon ... Nu har jag ju iafall börjat ! ;P

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards