nenno

Alla inlägg den 5 februari 2016

Av Jennifer Johnsson - 5 februari 2016 18:21



Denna video laddades aldrig klart igår !



  #alanya

Av Jennifer Johnsson - 5 februari 2016 18:00

Idag har vi inte gjort någonting alls i stort sätt...
Zid och jag gick på promis efter 3 tiden och han fick lite bajs i byxan så han hade lite svårt att ta sig hem för han tyckte det var ... inte kul alls...  så han förskte åka på rumpan och allt möjligt för att få bort bajset vilket inte gick så bra... 


så när vi väl kom hem så vart det en rump dusch för den grabben, sen rejsade/rullade han runt på mattan som en tok(gör han alltid när han blivit blöt och ska torka) 


Sen for jag till migros... handlade väl ingenting egentligen ändå gick det på 122tl .... Samma sak om man ska in i fd. kvantum i nynäs och ska bara handla något.. så blir det afall 500kr.


men när jag kom ut från migros i oba så hade det spöregnat... hade tur där så gick hem i uppehållet.
vid 5-6 tiden brakade det på med spöregn och åska och starka vindar .... MYSIIIIIIIIGT!
Sen gick elen i 40 min .. så satt och spelade spel på telefonen och tände lite ljus och zid gnagde på hans leksak. Det är så skööööönt att han inte är åskrädd. Försökte filma blixtrarna men gick inte så bra för jag var tvungen att stoppa zid som var på väg ut 100 ggr på balkongen och tyckte inte han skulle ut där när det åskade och hade sig!! sen fick jag gardinstången i huvudet ( har inga gardinknoppar ) eftersom dom gamla ramlat ner och gått sönder och inte hittat några andra.


Just nu tycker jag bara synd om Methi som snart går av bussen och säkert inte har något parply ( el hur det nu stavas) tror dock ifsg inte att det hjälper i detta väder..
Och Zid börjar bli kissnödig..... men han är rädd för vatten så kommer inte att gå så bra för honom och kissa ute. har ett kissunderlag framme, men han vill kissa ute.... Goodluck to that!


Detta var väl den  bästa filmingen jag fick till..


 
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards