nenno

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 4 juni 2011 20:45

fan vad livet kan vara underbart!!!


Idag har vi slapppat vid poolen och åkt till "hamnen"  lr ah afall stranden.... 
Fattar inte hur allt kan va så fint i detta land? hmmm Cos this contrey is so beautiful?

Tolga har hämtat ut bilden från verkstaden idag så vart ju en tur till kipa och handlade mat :D

Emma och jag har lagat tacco idag, tolgas mamma tyckte de var as gott eftersom under mer en halva middagen så sa hon Cok Güzel hela tiden :D

Tolga ritade en bild på mig emma och han sj på stranden som jag kanske kan lägga utt i morgon... jag fick ett par stora häng tuttar och min mage gick ner till knäna och mitt hår var verkligen kaos på bilden!! men men vet att han älskar mig iafalll ... hahahhaha  Även om jag nu ser ut så !!!!!
Emmma var dock lite finare.... men bilden på tolga var inte heller så fin... men jag vart mobb offret som vanligt men de e helt okey!

 Kom precis från en promenad men Emma, cemal och tolgas mor ...
 Dom skulle handla fisk...  På fisk ställlet vi kom till stoppade dom ner en hov och började gräva runt i en " tunna" sedan fick dom några levande fiska ehm... stoppade dom i en plast påse och knöt igen den.. Levande ... dom knöt dock inte påsen så bra .... för att ena fisken hoppade ur påsen och började att hoppa iväg!!

Cemal tyckte att jag skulle ta med mig pocky upp i duschen så ja blir väl att tvätta vovven snart da :D fast jag tror att det var ett skämt! men Hon ska fan bli ren och lukta gott :D

Köpte några V-kort på stranden idag så de blir la att skicka några sånna ... För dom e färdig skrivna!

Nu ska jag leta efter hunden sedan blir det att duscha.... :D
kankse ut gång....  :D 

Av Jennifer Johnsson - 4 juni 2011 12:39

Obsss..... VART ett fylle in lägg igår :D hahhaa snyggt jobbat!!
Emma kom ner innan kl 11.00 Dumma henne jag sa inte före 11! :(
Hon trodde jag hade sagt före kl 10.00
Hon väckte mig hur som helst alldeles förtidigt! Uffa buffa its not aloud! men vi gick upp och tog en cigg sedan gick vi till poolen, låg var där ca en timma och simmade lite.
Men de va jätte varmt! Blir nog att dra till poolen om en stund igen ..

Måste leta efter min Iphone... den finns någonstans i denna villa men vart? ... Jaaa självklart är den döööd!

Tolga har dragit iväg med cemal ( tolgas mammas mann) för att hämta sin bil från verkstaden! så lite senare kanske de blir att göra lite besök i fethiye :D
Oh leka lite terrorist turist! Igår var de en super mysig kväll/ natt på uteställerna som vi var på :)
Har precis käkat frulle med emma! turkisk frukost rooollls !

Näähheppp nu blir telefon jakt!

Av Jennifer Johnsson - 4 juni 2011 02:00

vart ute kväll ikväll runt 23 sa tolga fixa er vi drar ut, min kompis kommer och hämtar oss snartt... vi trog till hisarönü... till en bar där tolga skulle jobbat om haninte kom till alanya i år... men han har de så mkt bättre på bellman så det ät inte sant!!!!!.... hade han jobbat på det stället vi var på hade han blivit så uttråkad så jag vet inte vad han skulle gjort!! uff :) men lite fina pojkar hade dom allt i hisarönü  :D:D sedan drog vi till fethiye C ...  där vi gick in först där var de inte så mkt folk så vi drog till ett annnat ställe minns dock inte vad de hette ... men tolga sa att vi inte fick dricka mer nu..... emma och jag gick ut för attt röka men .... det ..... hamnade tvåkillar bevid osss och frågade vad vi skulle dricka vi ba bitane redbull vodka...

OBSS ... tolg STACK UT HUVUDET FRÅN INSIDAAN och vi smilade och gjorde tummen upp som om vi hade massa rök kvar på ciggareten ....han smilade och gick in igen ...
men då kom dom två killarna tillbaka... och ehm jadå kom vår dricka' tolga kom ut och han kollade på osss och jag sa att de var emmas fel.... hon sa att de var mitt fel osv osv... ehm men tolga tog lite dricka och sa vad var de jag sa ? vad skullehända om ni gick ut och rökte utan mig emma och jahg smilade... :D:D:D Men  HB dååå?? GRRRRR HB .... en riktig HB skojjar inte! 5 m ifrån oss... HB som fan heeeej syns  imorrrn :D



sa till emmma att hon inte fick väcka mig före kl 11.00 i morrrn om hon vaknar innnan mig! ;D



peace Out :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards