nenno

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 11 juni 2011 17:00

Marks att man inte har nagot internet hemma langre.. Lr  ah att man int har tillgang till nagot internet!

Igar va vi pa baren/resturangen Natalie och jag sa till tolga ge mig mig IPHONE han va hmm ok? JAG BA VI HAR INTERNET..... ALLA mupparna drog upp mobilerna och började FB:a

Igar vart det ute kvall med Tolga, Emma, Kottis och Yusuf.. Vart Bistro Bellman och Sedan  Robin hood och en svang upp pa latino :)

nar vi kom med taxin till Cetrum sa sprang emma och jag ivag och köpte tarta till tolga, eftersom vi skulle fyra hans födelse dag har oxa ( i alanya)...

Vart lite tart krig pa bellman men nastan hela tartan gick at :D

Sedan vart det hemgang och lite efterfest med Kottis,Tolga,Emma och Ali. Kottis lagade omelett och somnade sedan tvars över hela sangen..

Idag har vi lart Tolga vara bokstaver A A Ö ( fast med prickar över) hahahah sa javla kul :D
Har kollat pa film idag :)  Transformers 1 :))

NU ska emma och jag till Centrum och Tolga ska ga till sin son!
Emre har kommit till alanya idag sa ska ringa och se vad han gör för kul :) Kanske lite dricka i hamnen? :D

Tjooo  Svettas rejaaalt!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards