nenno

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 22 juni 2011 16:00

 I gar vart det kyckling och risa med sötsursas till, oh sallad ... Jam jam :)

Innan dess var jag och emma och Gökhan pa Alanyum handlade lit emat dar och fixade mitt turkcell kort som hade sparat ur!
Sa var det aven tvattmaskins jackt :D Fann en pa arcilic ( lr hur de nu stavas)

Saknade frugan vid middagen da hon var kvar med gökhan en stund i alanyum, sa de va ba ja och tolga som kakade... Och han berattade vrf han kom hem sa sent att de va nagra killar fran tyskland som hade hyrt en  cabbad bil som dom 6 grabbarna inkl Tolga och servett stod och dansade i utanför auditorium... dom hade vart kalas fulla och druckigt massa whisky, och umgats med en snor rik turk... Och han var aven oxa as pakad och nar hans mamma ringde sa han att hans mamma skulle döda honom  ( han va ba sa dar 35-40 ar) sedan ringde hans fru och da sa han hon kommer göra slut med mig bla bla bla ....

Sedan ringde hans mamma igen och da sa han hon kommer döda mig hon kommer döda mig jag maste ju ta hand om hennes höns och hennes ko i morgon .....

( nar tolga berattar detta sa har han sagt att han kan spendera 5000 kr pa en natt pa bellman i bara dricka? Och att han hade nyaste Bwn fran 2011)
Sa da lat de som om att han skulle köra hönsen och kossan i hans nya bil!

Och att hans mamma berydde sig mycket mer om hönsen an om honom, hon hade haft höns i 15 ar och sa lange hade haninte ens bott hemma... Hahahhaha

Garva sa jag tjöt i stort satt :D

I gar vart det förkrök hemma, sedan Tlc lite öl spel med vodkaredbull (Y)
Sedan vart de bellman för hela slanten, dock försvan musiken i ca 15 min :P
sa alla dj grejsemojser plockades ihop och gick ner en vaning, sedan vart det auditorium för naagon timma sedan hem gang med emma tolga theres och tolgas arme kompis :)

Ikvall? hmm kanske upp till terassen?
Emma och jag sak ha en alcoholfri vecka snart .... och da ska vi leka terrorister och sola och bada :D

Hadem!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards