nenno

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 5 juni 2011 22:30

Idag har vi varit på ölüdeniz en jätte fin strand som jag visat vild på innan!

Tolga tog sin olagliga bil och körde mig emma och hans mamma dit, oooh det var så vackert vattnet var sååååå blått!! LIKE IT ALOT!!

Spenderade nästan hela dagen där, har fått jätte mkt färg i ansiktet = röd...
Ehm ... vart mkt lek av vår tid på stranden...
Sprutat sol kräm på varandra... och sen höll tolga på att dränka mig och emma i 30 min .. ehm ja som monica sa at vi va ju duktiga på att hålla andan i 30 min... men assi vi fick ju upp våra huvuden i några sek.. innan han trök ner oss igen...
Så nu sitter de 3 trötta människor i soffan....

Igår vart de utgång på bananas club, mysigt ställe! Sedan till en krog med live band...
Jag- Tolga why they not sing any english songs?

Tolga- walla? they did... 3 songs ago?
Jag- really?

.... 
Jag- Tolga now the live band sing english!!!!
Tolga - WHAT?? Its like  a........ CD?
Jag - AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

Kommer lite bilder från idag...
                     

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards