nenno

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 6 juni 2011 16:45

Jag jag börjar väl att skriva om allt då!

Hade Tolgas data nyss men fattar inte hur de gick till allt vart kaos sedan råkade jag radera allt!
JÄTTE GLAAAD!!! 

 Idag har Emma och jag stått för frukosten det vart meneme med massa goda ostar :D Jam jam och med sylt som tolgas mamma har gjort!!

Efter frukosten skulle tolgas mamma till sjukhuset men hon missade bussen så vi körde henne dit istl :)
Efter sjukhuset vart det Poolen för mig tolga och emma.

Det var dränkning och bus på poolschemat idag igen!
Sen kom två HB:N till poolen Grrr han med vita bad byxorna e min ... Emma frå den andra :D Mohahha

Tolgas mamma har precis varit ute och övnings kört lr ja hon har haft körkort i 13 år men.... Kör inget! Sist hon var ute och körde hörde tolga en krock och då hade hans mamma kört in i muren utan för huset, men nu kom hon och bilen tillbaka hela..

Frågade men va fanm låt henne inte köra själv!! Han ba annars Lär hon sig aldrig!

Nu blir det lite mat sedan blir det Nationalfirande med middag i hamnen runt 8-9!
Nu ska jag hjälpa tolga att laga mat!! :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards