nenno

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 8 juni 2011 18:15

Orkade aldrig blogga igår!
Nationaldagen i Fethiye firades med middag ute och skål för Sverige från Cemal :P

Sedan ringde tolga din vän Hasan som kom och plockade upp oss senare på kvällen runt 23 så drog vi till escape för national firande och Födelsedags barnet Tolga som fyllde hela 23 år gammmmmmmalt :D

Skit rolig kväll roligaste ute kvällen här i Fethiye :D Love it a lot !!

Massa dans och fulla brudar plus en full tolga!!

Igår var vi i hamnen här och käkade lite Glass jätte mysiiigt men för varmt :)
Sedan var de födelsedags middag här hemma igår!
Tolgas mamma hällde upp vodka/apelsin... men asso ah de var typ bara vodka och jag skojar inte tog en klunk och började  grimatisera och tolgas mamma började as garva, sa smakarå hon ba neeeeeeeej!

Hon ville helt enkelt supa ner oss rejällt! Haha

Idag har vi varit i stan och gått runt på lite ärenden och fixat papper på tolgas bil. Sedan har emma och jag legat vid poolen här och haft det bäst :)
Vi har även åkt i biltvätten :D Super skojj för de kom vatten in i bilen .. HAHHA
Snart hoppas jag att de e mat för jag e VRÅÅÅÅL Hungrig.. Även emma med tror tolga oxå är det för han har slutat snacka :P

Blir hem gång från Fethiye i morgon :(  
Tråkigt men, sköt att komma hem igen, men kommer sakna detta ställe även tolgas mamma och Cemal och hundarna :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards