nenno

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 27 juni 2011 16:00

Nu var det nagra dagar sedan man blogga har lite problem med tjuv kopplade internet hemma tror att folk upptackt att vi surfar pa deras internet ... OBS ... De sög ju helt enkelt!! Hahhaha

nagra dagar sedan var de ju midsommar sa, emma och jag satt pa balkongen och gjorde vara midsommar kransar, vart ganska fina tycker jag vi var lite radda att de bara skulle vara hon och jag som hade de men det var aven andra manniskor som oxa hade de :D
men alla kolla pa oss, taxi killen tyckte nog vi va lite knappa som hade massa blommor i haret sa dara!

Innan vi började med kransarna var vi hos adem i oba och stylade haret lite :D

Lyckad natt dock vart Jennifer lite full... Konstigt efter den dar jakla starka Long irland....

har om dagen hade emma och jag hemma kvall och nar vi log och sov som sma grisar sa kom tolga in pa morgonen med servett efter auditorium och ... Ja ville val helt enkelt ge mig hjarting fark!

Söt nosen klappa till mig och gav mig en ros och sa TILL varldens basta tjej! naaaaw :D basta tolga ! :) 

dock mindes jag inte alls de sa jag var tvungen att fraga honom pa morgonen!

Idag har jag varit med emmaoch tolga i Centrum för att betala vatten och el... Gick sa dara, men dom tre nyaste e afall betalda :D dom andra gamla ska vi kolla upp vart man kan betala dom! MUPP TURKIET ... fixa data system NUU!

Tolga hade problem med en annan rakning till sig sj  som vi försökte  kolla upp i halva alanya ..... sedan vart de buss tilll oba, dar vi dumpa emma och hon akte hem.... Sa gick vi didt och tolga fragade snallt kan jag fa lova lite pengar sa far du ivall efter jobbet jag ba ja mensjalvklart :) stod de en kille brevid och sa du bruden du maste vara en underbar manniska som bjuder pa sig sjalv sa mycket ... Ja ba nja ja jag vette fan asso!  han staller ju upp för jag och jag staller upp för honom!

Snart blir de hem och kaka mat,fragade tolga om spagetti och köttfarssas gick bra han ba ja de vet du, alskar din mat... hihi  okeyraa tack :D

Aven kollat försakring till lagenheten idag :) Lat bra massa saker som va bra med försakringen för ca 1000 kr om aret :D

I morrn nar den ar fixat blir det att ringa servicen för spisen och ugnen och köpa lite gas sa de blir mat gjort :D fan va kul att lunna laga mat pa riktigt igen :D kock plattan kommer ata ut med huvudet före! Wiiiiii :D

I morse kom tolgaoch servett hem, da vaknade jag för ja... Hade hemma kvall igar och da vaknade ag eftersom muppen öppnade dörren och tande lampan ... U SUCK! ... gör inte sa jag behöver min skönhetssömn salak!! Mohaha
kommer ge igen en vacker dag :D

Men afall sa berattade han att killen som snodde min Iphone i augusti förra aret hade akt in i fangelset för 15 ar da han hade försökt göra ett knivran! HAHHAH dar fick du din javle!

Blir utgang i kvall.... Blir Istanbul steak house, sedan istanbul club hmm SJALVKLART bellman! <3


6 juli Blir det Istanbul för kanske nagon dag! Hoppad hans resultat dar ifran blir bra .... Annar blir det att fuck ur totalt!

Sa försöka slita killen brevid mig ifran datan nu! Önska mig lycka till!

Alanya lever livet totalt! Livet e underbart! :D
Harreee! 

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards