nenno

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 29 juni 2011 19:30

Vart lite ponny ridning för turk barnen som går på en slags förskola i alanya? Lyx hade jag oxå velat haft när jag var liten simskola ponny ridning, lek, fotboll osv.

Så fick leda runt barnen på "volte" deras. har väl vart hemma snart 2? timmar kanske tolga ringde hakan och sa att han var hungrig och ville att jag skulle komma hem :P Tack tolga :D hahahha

Mustafa frågade om jag ville rida lite men tackade nej och sa en annan dag kanske :) Jaa jag kom hem .. och gjorde "frukost" till tolga sedan gick emma och la sig sedan gick tolga och la sig, hmm dom hade inte saknat mig som jag hade saknat dom ... Tacken för att båda vill ha hem en men båda drar och slaggar.. ARGGG!

Har ont i magen så fick någon bamse tablett av tolga på 1000g .. hjälpt de ? naaaaj Inte tiktigt!

Nu har muppen Tolga precis vaknat och om en timma ska han bege sig till jobbet ... Pff dum pöjk jag da? Emma ska till frissan och fixa håret.... Jag da? jag får la hoppa in duschen dååå..... och ....

Nu har vi bestämmt att de blir Utgång blir de ikäll :) 
Blir lungt med alkoholen afall annars kan jag väl inte stå upp i morrn :D
Tjiiiiiing 

Av Jennifer Johnsson - 29 juni 2011 13:27

I for gar var det utgang sa vart Las vegas och sedan James dean och sa sjalvklart bellman emma och jag borjade med en stor vodka bull, ah den kande vi sedan av helt klart sa vart de vodkabull pa james dean oxa, och bellman med :)

Sedan vart de party bussen till auditorium, ja de var la helt okey dar asso.
Traffade pa Exet Cenk .. han var valdigt trevlig.. undrar  vad han vill? vad har han i baktanke? hmm  lar vi sakert marka snart :) hahhaha

I gar vaknade emma och jag sa vart de stor stadning av lagenheten :) sa skont att fa det gjort :)

Igar drog emma till alanyum for att mota Gokhan och jag drog till mahmutlar till hakan pa hast klubben, fick fixa sallad till deras BBQ party som dom hade. Pinsamt jag e ju inte sa bra som dom ar pa att gora gooooood sallad. Dom hade en kand skadespelare har fran .... hmm var det tyskland?
sedan fick vi ata grillat jam jam och massa god sallat till sedan vart det att sitta i hamocken resten av kvallen aven bada i poolen :) Mys kvall utan min kara vanner men de gick ju oxa ganska bra:)

Det var ganska kallt i natt brrrr hade ba ett paslakan pa mig, men jag overlevde i alla fall :) 
Ehhhm saknar min vooooovvve lynn.. MAMMA satt henne pa planet nuuuu....

Sa vi kan bada i havet och att massa gooood mat! snallaraa!!

Saknar emma och tolga :( 
Idag? utgang kanske  ? 

I morrn blir det afall att ta sig till ett internet cafe for att leta platar till syrran for alanya. :) Hoppas de blir hem gang fran hast klubben snart:) Hem och duscha :D
oh hanga med mina sma muppar :)

   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards