nenno

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 30 juni 2011 19:15

Sitter nu pa hast klubben i mahmutlar har varit har i ca 5 timmar.

Var nagra tyskar har och red sa fick leda runt en pojke i typ 30 min .... Varmt var det :) Sedan nar dom hade akt sa var de BBQ :) hade inte atit pa 12 timmar da sa maten satt fin fint i magen min :)

Sedan vart det att hoppa i poolen har, skont :) var y

nyss oh klappade pa nagra hastar :) efter som de borjar bli lite trakigt for hakan ar och fixar mat at hastarna men de kom hit en gubbe sa maten till hastarna som som skulle tat 10 min e nu uppe pa en timma tror jag :)

En lank till hast klubben :)
 www.horse-club-alanya.com

I gar vart de party satt pa casablanca m emma och drac vodkabull sedan efter 30 min kom Gökhan, Ali och alex och hans tjej, sedan drog vi till James Dean 
Dj dreamer hade Dj line up party som aven var hans fodelsedag.

Sedan vart det Bellman sista timman :)

Sedan drog emma och gökhan för att köpa salami macka..Som vi skulle ata pa party bussen till auditorium, men fick int den jag förvantade mig men de gick fan bra anda:D, min macka delade jag med en dansk kille som snacka som satan men han va skön :)

han och jag hade bada Iphone 4 men han sa att dom inte alls vara lika eftersom jag hade massa klister hjartan bak pa telefonen sa da fick han ett klister hjarta av mig sa sa vart han suuuper glad för da hade vi lika telefoner :D

Tog taxi fran auditorium vid kl 6? tror jag nog att klockan var, nar jag kom hem satt tolga hemma och kille hade köpt bröd sa han drog fram den smata iden om att han skulle duscha och föna haret straxt innan halv 7 sa skulle jag kirra frullen lr? middagen kanske stammer battre :P

Vart aggröra med tacco sas .. hahha eftersom ingen hade handlat nagot :) matta och glada vart vi i alla fall :) 

Naahj nu ska jag ut och röka.. Se om man kan finna hakan oh se va vi ska hitta pa .. Kanske ska satta pa lite Cay? :)

I morrn bitti ska hakan och jag upp och rida :) hoppas  de blir ridning langst stranden :) Myyyyys :D

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards