nenno

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Sophia hemmet

Av Jennifer Johnsson - 30 januari 2013 12:01

Igår skulle jag vara här inne till kl 11, då skulle jag inte haft ätit efter 24.00 natten innan.
Så tog mig en macka kvällen innan till 21, efter som jag va så trött och sov HELA NATTEN tills Sara kom hem och hade varit ute och rökt andra gången ! Då sa jag hej, jag eller hon berättade om dem nya rök tofflorna som jag hade  varir och köpt, även en ny badrums matta nere på jysk eftersom Jag har varit trött på den gamla, alldeles för länge nu!!

 

Sen somnade jag igen, sedan vart det uppgång vid kl 08.00 eftersom tåget gick 08.55 så fina Sara följde med mig in till Sofia hemmet. Har ett eget fint rum, lyxigt att slippa sova med alla andra ?
Men när vi kom hit var de bara att hoppa in i duschen för min sista skrubbningen innan operationen!
Sara var kvar ända tills jag skulle åka ner till narkosen innan operationen, så fick ligga därnere en stund oxå innan det var dags, men i hissen ner kom min första nervösa känsla när Sara var tvungen att lämna mig!
Efteråt sa folk att allt hade gott bra iafall, lite smärta bara, men sånt som händer ju!? Inte så konstigt!

 

Sen hamnade jag 1,5 timma på uppvaket fick lite panik kl 17 efter som Sara sa att hon skulle vara tillbaka kl 16 då efterdet att hon skulle köra en vända inne i stora staden Sthlm, men jag klarade knappt att hålla ögonen vakna. At all!

 

Tackar Sara ännu en gång för att du var iväg under operations tiden och busade till det med mitt trasiga iPhone ruta och jag var så borta att jag inte märkte något efter 20 min då Sara sa att hur ser rutan ut?(Bombade jag märkte inte ens att rutan var hel!! och ett par vackra rosor och två tidningar!

TACK Sen kom mamma efter 17.50 med ipaden som jag inte orkat använda förens nu eftersom jag somnat och somnat sedan dem gick!
Kl 18.00 kom även forro! Sedan kl 19.00 Var besökstiden slut så gjorde de 3 brudarna sällis hem och skickade ett kort när dom lagade sig på donken! Bara för jag var hungrig!!

 

Fick min mål tid igår kl 18.30? Eller något igår då va jag sugen på att tugga på något:D Efter så många timmars inte tugga alls :D

 

Sophia hemmet är så himla trevligt! Trevlig personal och trevliga rum, osv!!
Tacka Sara som stod ut med mig, tack forro o mamma som kom och hälsade på mig <3

 

Hade tänkt att lägga upp bilder men dem ligger på iphonen (:

Inlägget hamnade på utkorgen från muppipaden!
Nu är jag hemma snälla snälla Sara komo ch hämtade mig!
TACK ännu en gång Sara!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards