nenno

Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Alanya - Söndag

Av Jennifer Johnsson - 8 februari 2016 10:07

vaknade kl 9 ! fick typ panik  att klockan var så mycket, mest för att zid kanske vile ut och kissa, men han hade då inge brottom upp och ur sängen ..... Sömntuta, han e som methi sova sova sova!


Diskade berget från i lördags tog upp grillen en Våning upp. Frukost och dusch... Och då ringe det på dörren ... Det var Jenny och orhan .. DOM var utlåsta igen ! ( det har hänt några gånger nu)
Och vi som bara skulle fixa oss ochh gå till stranden. 

men Jenny följde med dit och orhan letade efter någon som kunde få upp hans dörr !

Så vi träffade Zids polare stora vovven som vi hade med oss mat till.
Sen kom orhan och hämtade Jenny som skulle hem och göra ett prov, methi och jag o Zid var kvar på stranden i säkert en timma till, men sen var vi som is tappar oxå.... brrr mycket vind var det igår.

Hem och slappa lite, sen hem till orhan o jenny på middag och avslutades på pupa cafe i alanyas hamn.


               
#Alanya #noboycuttturkey


 
 
Ingen bild

Mamma

8 februari 2016 13:28

Vilka fina bilder du tar !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jennifer Johnsson

8 februari 2016 21:18

tackk mama :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards