nenno

Direktlänk till inlägg 20 februari 2016

Alanya

Av Jennifer Johnsson - 20 februari 2016 09:03

Igår träffade jag Taylant på roberts cafe i damlatas, efter det kom methi på moppe och körde mig till serkans jobb, var där en stund och sen gick vi på en liten shopping runda i centrum.


Handlade bara 4 st så handhanddukar från mudo concept.
Sen tog vi bussen hem och gick av bussen lite tidigare och det vart en mörk strandpromenad.


Sen när jag kom hem köpte jag mig en flygbiljet till sverige 24/-2/3 så jag kan fixa min tand.
Vill inte göra det här i turkiet, vet ju inte omdet blir bra el ej..

Så få åka hem o umgås med mamma och syrran och djuren :=)

Semester in sweeeden!

 

#chihuahua


 
 
Ingen bild

Annica

21 februari 2016 19:27

Hejsan! Oj det blir dyrt för dig att åka till Sverige för att göra tanden. Fast det blir ju 2 flugor i en smäll hälsa på mamma och syskon och självklart hundarna:)) och du får med dig massa gott från Sverige också, vem passar lilla zid då? Han är otroligt söt din hund . Hoppas allt blir bra för dig.

Jennifer Johnsson

22 februari 2016 07:38

Ah nja biljetten kostade 1500kr och jag går gratis till tandläkaren (:
Tack så mycket ! Min pojkvänn har honom första dagen på jobbet och sen tar två kompisar hand om honom som bor i tosmur! Så det blir bra! Hem och äta lite gris kött ???

 
Ingen bild

annica

22 februari 2016 09:51

det blir väl gott för dig:)) Själv äter jag inte fläskkött ingen i min familj gör det, skulle inte kunna äta det nu har inte ätit på sedan jag gifte mig. Vilken tur att du har gratis tandläkare (LYX) :)) Komma hem till kyliga svea.
men det är inte så lång tid 1 vecka eller?

Jennifer Johnsson

23 februari 2016 07:35

Jaha, förhoppningsvis tar jag med mig solen från Turkiet (: blir en vecka, nä det är inte så låg tid.. Men det får räcka för denna gång (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards