nenno

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

från alanya

Av Jennifer Johnsson - 21 juni 2011 14:00

Har inte haft till g ång till internet på nagra dagar lr ja ... Fb... Men har inte haft så mkt täckning från lägenheten till fritt internet, så det har ju sugit lite, vart snabbaingångar på fb, eftersom att tolga sitter vid datan stup i kvarten, efter frukosten bruar jag försöka kuta till datan men då brukar tolga trycka ner mig mot golvet så sätter han sig på mig och loggar in på sin fb!
DUM KILLE! bara för att han är starkare än mig!!

I förrgår var det hemma kväll för mig vart iförsig två drinkar i oba sedan drog Emma och Therese till centrum, jag drog och snacka med adem och sedan kom camelen så gjorde jag sällskap med honom en bit hem sedan vart de hem gång så kom Hakan förbi och Tolga kom hem efter auditorium, Emma hade hängt ute hela natten i förrgår och så smsade hon mig att jag skulle komma till alanyum så då drog jag dit efter jag vaknade.

Emma och Gökhan som hon var med  hade spenderat natten på sjukhus då Gökhan har fått en inflamation i käken, När jag möte dom på alanyum hade dom vart inne i en mat affär med hamock och då hade dom satt sig där och somnat... PINAMT bruden :P hahhaha

Sedan var vi på " bio" i alanyum och kollade på 5D awsome ...!!! Skvätte vatten och grejjer i aniktet sjukt kul, blir nog en ny 5D om någon dag eller så :D
Helt värt de, om vi har detta i sverige så tycker jag att ni ska kolla :D

Dock varade dem bara i 5 min, men de räckte gökhan vart jätte rädd .. I stolarna där vi satt där man hade vaden, slog dom oss på benen och han höll på hoppa HÖGT!

I går var det oxå hemma kväll för mig men utan alcohol, Therese somnade vid 10 sedan kom Hakan och så kollade vi  på en turkisk serie, sedan ringde camelen och sa att han var utanför och att jag skulle kasta ut nycklarna, upp med honom i ca 1-2 timmar sedan drog han hem och sedan kom emma hem :D

Så då kollade jag och Hakan och Emma på film, Sjukt bra , vart och lite överdriven i sluten :)

Svårt och sova i natt för Tolga kom aldrig hem, lr a efter 7.30 kom han hem så sedan kunde jag sova gott... Vet ju att han brukar bråka en hel del om man inte är med honom ute när han druckit för mycket alcohol!

I dag hade de varit tänkt att leta tvättmaskin, men tolga sover som en gris...Emma ska på sjukhuset med Gökhan, Therese ska till resturangen och försöka hitta sin kompis...

Jahapp då var de jag kvar då! Poolen? Hmm.. Ja Why not!

Ikväll blit det utgång :) Saknar alanya efter att varit hemma där ifrån i 2 dagar :) hoppas de blir en süper natt :) Brukar de ju bli men ändå :)) Kanske Summergarden?  :D

Ryktas om att Demet akalin och Serdar ortac ska till alanya .. så Emma och jag har redan bestämt att vi ska gå på de :D




Lite bilder
*Saw tema på Istanbul
*festival i oba
*Mahmutlar
*Tolga "lagarmat"

                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards