nenno

Alla inlägg under juni 2011

Av Jennifer Johnsson - 2 juni 2011 21:45

Har om dagen nar emma och jag satt utanför internet cafet i oba, så kom de två killar på en vespa förbi åkandes dom körde runt i en ring 2 ggr och dom höll något blått i handen ... Dom stannade vid oss och dumpade två Björn borg linnen vid våra fötter sedan körde dom iväg, vi trodde ju att dom skulle komma tillbaka och ta tillbaka linnerna eller att dom skulle komma och saga att dom ville ha pengar... med de gjorde dom inte ... lite senare när vi gick hemmåt kom dom körandes igen och emma gick där med linnerna i handen ... dom stannade och fragade om vi hde eld, vi ba jaapp.... dom smilade och drog...


 I morse gick vi upp vid 8  för att kunna dra till buss stationen vid 9 .. Emma var först upp ur sängen själv ville jag dö, och tolga var svår väckt...

Kvällen innan hade emma varit hos en tjej kompis och käkat middag ocg druckit lite sprit, själv hade jag suttit hos irfan i några timmar.... sedan möte jag Rita och Elisabet vi drog till las angeles oh ja tog en redbull vodka..
Och Elisabet har nog åkt hem när vi kommer tillbaka :(
kommer att sakna!!

För jag skulle hinna med 00 bussen för emma skulle ta den så skulle jag och emma åka hem och softa..

Men Tolga ringde och sa att han, kottis och Yusuf var på G in till centrum och undrade vart vi var.. men vart ändrade planer och grabbarna kom hem så vart det vin på balkongen sedan film....  Mysigt själv somnade emma och jag nästan..

När vi gick till bussen i morse så kom vi till stora vägen och då kom det en buss som var på väg till antalya chaffisen vinkade tolga vinkade tillbaka.. Oh vi fick hoppa på :D tuuuuur vi hade slapp vi dra till buss stationen :D:D Wiiii ..

När vi kom till Antalya så hade vi bara 35 min innan bussen gick så det var ju perfect :D

När vi kom till  Fethiye så tog vi en taxi till Tolgas mamma ( som inte ens visste att vi skulle komma) ...

SÅÅÅÅÅÅ SÖT!! tolga kikade in genom fönstret och hon ba TOLGA?? TOLGA??? TOLGA!!!  ooooh..... Hon började typ gråta <3  GULLUNGE <3

Så sedan vi kom har vi badat i deras pool gullat med hundvalpen som vi kanske ska få med oss hem över sommaren.. :D
Vodka/rakii Ätit goood mat som tolgas mammas mann har lagat ... känner mig spräng färdig :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards